Inmiddels komt mijn schoonvader er ook, en een ander familielid als hij in de gelegenheid is ook (hij woont niet echt om de hoek).
3 maal raden waar de nieuwe C4's in onderhoud komen.......

MichielC5 schreef: 3 maal raden waar de nieuwe C4's in onderhoud komen.......
Ik zag je C5 nog op de brug staan bij JO van de week. Blijft een mooie bak.Menno schreef:Tja vroeger zaten ze om de hoek , nu idd dik 50 KM , ... beetje ver maar switchen wil ik niet ...
Het is zover uit de route, dat wanneer ik daar ben geweest voor een grote beurt en ik rijd weer naar huis, ik direct weer terug kan naar NV voor een kleine beurt....Harm van Beek schreef:Hoezo? Voor kwaliteit rijd je toch gewoon een stukje verder? Ik rijd ook bijna 50km naar mijn garage...
ik had toen nog geen C5 hoor...Harm van Beek schreef:Da's een eind.
Maar al wel een auto en dat is meer dan het gros hier.....Ik reed nog lekker op m'n fietske in de rondte......pieter melissen schreef:ik had toen nog geen C5 hoor...Harm van Beek schreef:Da's een eind.
Maar wel een Citroen?pieter melissen schreef:ik had toen nog geen C5 hoor...Harm van Beek schreef:Da's een eind.
Visa II Super E...Harm van Beek schreef:Maar wel een Citroen?pieter melissen schreef:ik had toen nog geen C5 hoor...Harm van Beek schreef:Da's een eind.