Als voorbereiding op mijn werkende leven zit/zat ik in de luxe positie om rustig te azen op een mooie wagen voor wanneer ik regelmatig op en neer moet rijden naar mijn toekomstig werk. In weer en wind op en neer met een '77 GS club is ook zo wat en mijn '83 CX Prestige is nog ver, heel ver, verwijderd van een geldige APK. En ja hoor, daar was ze! Ik zag deze C5 Tourer langs komen en ik was direct in de ban... De combinatie van ingetogenheid en klasse pakten mij, maar vast niet iedereen

De Grand Dame staat er momenteel goed bij, maar er staan wel een paar klusjes op het programma uiteraard; een beurtje met olie en filters; het inbouwen van een bluetooth kitje gezien de meest basic radio in zit; de strip bij de kofferbak zit vast met twee parkers, ik ben wel benieuwd of dat op te lossen is; zoektocht naar een prettig werkplaatshandboek; morgen een set winterbanden+velgen ophalen, dan kan die winter alvast komen!

Ik ben erg benieuw wat er hier allemaal op het forum te vinden en te doen is! Wie weet tot ziens op een meeting

Groet,
Peter