Hoi HH! Lekker genieten/genoten in Frankrijk?
Voor een klusje aan de verlichting van de trekhaak moest ik de motor laten draaien. Ik achter bezig en plotseling zag ik stoom onder de motorkap uitkomen ter hoogte van het tankje. Oorzaak was het weigeren van de ventilator. Daar had ik niet opgerekend...
Ik schrok me rot. Laten afkoelen, fles, koelmiddel en dan maar water erbij. Gelukkig geen slang of wat dan ook kapot. De dop van het tankje werkt ook als overdrukventiel!

. Dat was zondag. Zondagavond nog een rit van 120 km gemaakt en alles werkte weer. Toch op zoek naar een nwe vin. Ik ging er vanuit dat je lekker in Frankrijk zat/zit....Anders had ik gebruik gemaakt van je aanbod. Nwe AVA bestelt (67 euro) vanmorgen gehaald en erin gezet. Bedrading was net lang genoeg. Voor het mooie te kort. De Gate die eruit kwam had een langere bedrading.
Starten en meteen deed de nwe vin het bij het aanzetten van airco.
De koelventilator moet ook aanslaan voordat de motor te heet wordt, stel je voor in een file..... Dat deed die oude dus niet meer.
Nu nog het linkerknipperlicht vanaf de trekhaak. Tussen het achterlicht en de contactdoos op trekhaak zit er iets niet goed. Daar moet ze eigenlijk voor op de brug..