Gebruikersavatar
H_H
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Berichten: 3069
Lid geworden op: 12 feb 2013 15:44
Auto: C5 tourer 2.7 V6 HDi Exclusive automaat
Opties: stoelmassage, park assist, etc. etc.
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 305.000
Kleur: Gris
Locatie: Eindhoven
Gebruikersavatar
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Mooi dat je het zo op hebt kunnen lossen. Is trouwens wel een gekend probleempje bij de ph1. Zelf ook al twee keer voorgehad. (Vandaar ook die ongebruikte ventilator in mijn schuur :smt004 )
Maarja je rijdt en koelt weer :smt023
Toen:
Axel GS break CX 2.5 turbodiesel, airco CX 2.0 benzine, leer, chroom BX BX break blauw Xantia 2.0 benzine berline Xantia 1.9 sd break(75 pk niet te doen!!) XM 2.0 benzine break groen metalic Berlingo diesel busje(heerlijke auto) Berlingo multispace 1.4
C5 break 2.0 HDI automaat exclusive 2003 C5 Break V6 Excl. 2002 Nu: C5 tourer 2.7 hdi Excl. & Xantia i.8 16V berline
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 212
Lid geworden op: 29 jul 2010 11:14
Auto: C5 Break, EW10J4
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09641
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 394000
Kleur: blauw/grijs
Locatie: Amsterdam
Gebruikersavatar
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Hoe bedoel je jantje 1948?
Met vriendelijke groet,
Carracha

1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Berichten: 3646
Lid geworden op: 08 nov 2009 15:06
Auto: Citroen met identiteit crisis (DS7)
Opties: Veel te luxe voor een bouwvakker
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 160kkm
Kleur: Blanc Banquise
Locatie: 0227
Gebruikersavatar
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Je had je stekker ingespoten met contactpagina
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 212
Lid geworden op: 29 jul 2010 11:14
Auto: C5 Break, EW10J4
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09641
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 394000
Kleur: blauw/grijs
Locatie: Amsterdam
Gebruikersavatar
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Hahaha, vrije invulling van m'n tablet. : :D
Spray werkt beter!
Met vriendelijke groet,
Carracha

1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 212
Lid geworden op: 29 jul 2010 11:14
Auto: C5 Break, EW10J4
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09641
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 394000
Kleur: blauw/grijs
Locatie: Amsterdam
Gebruikersavatar
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Gedoe! KoelWater begon te koken. Ventilator lijkt onbetrouwbaar. Dat wordt toch een nwe vin. Morgen weer aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Carracha

1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 212
Lid geworden op: 29 jul 2010 11:14
Auto: C5 Break, EW10J4
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09641
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 394000
Kleur: blauw/grijs
Locatie: Amsterdam
Gebruikersavatar
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Koelwater kookt! Toch maar een nwe ventilator erin.
Lucky sprayactie geweest, er was meer aan de hand. Ventilator sleept overigens ergens aan.
Morgen aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Carracha

1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V
Gebruikersavatar
H_H
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Berichten: 3069
Lid geworden op: 12 feb 2013 15:44
Auto: C5 tourer 2.7 V6 HDi Exclusive automaat
Opties: stoelmassage, park assist, etc. etc.
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 305.000
Kleur: Gris
Locatie: Eindhoven
Gebruikersavatar
C5club Extreme Poster
C5club Extreme Poster
Wacht even! De koelventilator en oplopen van de motortemperatuur zijn twee verschillende dingen.
Volgens mij moet je eerst op zoek naar de oorzaak van het oplopen van de temperatuur!!
Misschien is er een lek in het systeem ergens? Ontluchten van het koelsysteem?
Toen:
Axel GS break CX 2.5 turbodiesel, airco CX 2.0 benzine, leer, chroom BX BX break blauw Xantia 2.0 benzine berline Xantia 1.9 sd break(75 pk niet te doen!!) XM 2.0 benzine break groen metalic Berlingo diesel busje(heerlijke auto) Berlingo multispace 1.4
C5 break 2.0 HDI automaat exclusive 2003 C5 Break V6 Excl. 2002 Nu: C5 tourer 2.7 hdi Excl. & Xantia i.8 16V berline
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 212
Lid geworden op: 29 jul 2010 11:14
Auto: C5 Break, EW10J4
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09641
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 394000
Kleur: blauw/grijs
Locatie: Amsterdam
Gebruikersavatar
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Hoi HH! Lekker genieten/genoten in Frankrijk?
Voor een klusje aan de verlichting van de trekhaak moest ik de motor laten draaien. Ik achter bezig en plotseling zag ik stoom onder de motorkap uitkomen ter hoogte van het tankje. Oorzaak was het weigeren van de ventilator. Daar had ik niet opgerekend...
Ik schrok me rot. Laten afkoelen, fles, koelmiddel en dan maar water erbij. Gelukkig geen slang of wat dan ook kapot. De dop van het tankje werkt ook als overdrukventiel! :citrofiel. Dat was zondag. Zondagavond nog een rit van 120 km gemaakt en alles werkte weer. Toch op zoek naar een nwe vin. Ik ging er vanuit dat je lekker in Frankrijk zat/zit....Anders had ik gebruik gemaakt van je aanbod. Nwe AVA bestelt (67 euro) vanmorgen gehaald en erin gezet. Bedrading was net lang genoeg. Voor het mooie te kort. De Gate die eruit kwam had een langere bedrading.
Starten en meteen deed de nwe vin het bij het aanzetten van airco.
De koelventilator moet ook aanslaan voordat de motor te heet wordt, stel je voor in een file..... Dat deed die oude dus niet meer.
Nu nog het linkerknipperlicht vanaf de trekhaak. Tussen het achterlicht en de contactdoos op trekhaak zit er iets niet goed. Daar moet ze eigenlijk voor op de brug..
Met vriendelijke groet,
Carracha

1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 212
Lid geworden op: 29 jul 2010 11:14
Auto: C5 Break, EW10J4
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09641
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 394000
Kleur: blauw/grijs
Locatie: Amsterdam
Gebruikersavatar
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Er gaat inmiddels veel tijd zitten in het gangbaar houden van de lady. Zeker 'benzinetechnisch' gezien in deze tijd.
Hopelijk wordt het glas wodka snel uit de handen van Poetin geschoten....
Met vriendelijke groet,
Carracha

1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 534
Lid geworden op: 14 mei 2019 10:16
Auto: C5 Break 2.0HDi 110pk
Opties: Geen :)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 405.000
Kleur: Grijs aluminium
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Maar goed dat je snel door had dat het fout ging.
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 212
Lid geworden op: 29 jul 2010 11:14
Auto: C5 Break, EW10J4
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09641
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 394000
Kleur: blauw/grijs
Locatie: Amsterdam
Gebruikersavatar
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Even ter aanvulling. Ik heb een AVA CN7526 gemonteerd.
De bedrading hiervan is te kort. De stekker kan niet worden vastgezet op het bord. Gewoon te kort. De oude Gate heeft een langere bedrading. Ik heb net aan de stekkers in elkaar kunnen schuiven. De bedrading staat strak. Voor de zekerheid bewaar ik de bedrading van de oude Gate om als het nodig is de nwe bedrading te verlengen. Voorlopig werkt de ventilator.
Met vriendelijke groet,
Carracha

1978 Renault 6 en Renault 5GTL, 1980 Renault 5GTL, 1982 Citroen GSA (lease), 1983 Renault 18 GTD en Mini (ramp), 1986 Renault 21TL, 1988 VW Passat (lease) en Renault 5GTL, 1992 Renault Nevada GTD 7 pers., 1996 Renault Nevada GTD 7 pers (440.000km). 2010 Citroen C5 Break 2.0 16V
Plaats reactie