Lage km stand is idd vaak een must voor hoge vraagprijzen ... en hoe minder eigenaren hoe beter.
Maar met zo’n nette onderhoudshistorie zal die miss ook nog wel iets opbrengen
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Voor degenen die niet bang zijn van 200k+ kilometers, diesel willen (blijven) rijden en tegelijkertijd niet vies zijn van een beetje extra power en luxe.... klik
Na een Fiat Ritmo 60L ('83), Peugeot 405 1.6GRi ('92), Rover 416si ('95), C5 Berline 2.0 Excl ('01), C5 Tourer 1.6THP Excl ('10) eigen import uit DE, Volvo XC90 D5 ('08) nu C5 Tourer 2.0HDi Exclusive ('13). Onze "2e autootjes": Opel Kadett C (jaar kruik), Mazda 323 ('84?), Renault Clio ('92), Peugeot 106 ('96), Picasso 1.8 ('03), C3 1.4i ('04) nu een Citroen DS Cabrio 1.2VTi ('13).
Valt me nu pas op dat deze auto (zie enkele posts terug) van na de facelift is (bj 2012, facelift was eind 2010) met de DRL’s en zo, maar nog wel de (oude) hoekige/scherpe logo’s heeft. De afgeronde chevrons op de grille en op het stuur zijn blijkbaar pas ergens in 2012 op de C5 modellen ingevoerd. De mijne (bj 2013) heeft t wel, vandaar dat het me opviel... dacht dat eigenlijk alle C5 modellen van na de 2010-facelift het nieuwe logo voerden. Weer wat geleerd!
Na een Fiat Ritmo 60L ('83), Peugeot 405 1.6GRi ('92), Rover 416si ('95), C5 Berline 2.0 Excl ('01), C5 Tourer 1.6THP Excl ('10) eigen import uit DE, Volvo XC90 D5 ('08) nu C5 Tourer 2.0HDi Exclusive ('13). Onze "2e autootjes": Opel Kadett C (jaar kruik), Mazda 323 ('84?), Renault Clio ('92), Peugeot 106 ('96), Picasso 1.8 ('03), C3 1.4i ('04) nu een Citroen DS Cabrio 1.2VTi ('13).
Mijn oude C5 staat te koop op mp, ik denk dat er wel te onderhandelen valt over de prijs ...
Wat mij betreft een fijne auto, maar vanaf volgende week een aircross ....
Gehad: CX, AX-en, Xsara, Xantia 1.6 en 1.8 16V, XM 2.0 16V, C5 I Ligne Prestige 2.0 16V Break 2003, 2x C1, C5 II 2.0 16v Berline.