Berichten: 1006
Lid geworden op: 29 mei 2006 10:50
Auto: C5 Tourer 2.0 HDi Exclusive 120 kW / 163 PK / 340 Nm
Opties: pack Integral, Hifi, 19" Adriatique. Pack Biedzjee: zonnebrilhouder, sfeerverlichting v+a, dashcam ;-)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 13363
Productienummer: 10374
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 220k
Kleur: Mativoire
Locatie: Zonnigste provincie van Nederland
Enne, nu eentje kopen met donker interieur en later interieur van andere auto (sloper?) overzetten?
Na een Fiat Ritmo 60L ('83), Peugeot 405 1.6GRi ('92), Rover 416si ('95), C5 Berline 2.0 Excl ('01), C5 Tourer 1.6THP Excl ('10) eigen import uit DE, Volvo XC90 D5 ('08) nu C5 Tourer 2.0HDi Exclusive ('13). Onze "2e autootjes": Opel Kadett C (jaar kruik), Mazda 323 ('84?), Renault Clio ('92), Peugeot 106 ('96), Picasso 1.8 ('03), C3 1.4i ('04) nu een Citroen DS Cabrio 1.2VTi ('13).

C5club extreme Fan


Berichten: 126
Lid geworden op: 11 mei 2013 20:29
Auto: C5 2.2 HDi Exclusive
Opties: Alles erop en eraan onder andere een panoramadak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Energielabel: E
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 212xxx
Kleur: Gris Fulminator EYPC
Locatie: Fijnaart
Deze is ook mooi
Citroen C5 2.0 Hdif 16V Break AUT 2007 Exclusive
€ 3.150,00
http://link.marktplaats.nl/m1158883211" onclick="window.open(this.href);return false;?
Bijna zwart, maar met een rode gloed in de zwarte lak en crème lederen interieur.
Citroen C5 2.0 Hdif 16V Break AUT 2007 Exclusive
€ 3.150,00
http://link.marktplaats.nl/m1158883211" onclick="window.open(this.href);return false;?
Bijna zwart, maar met een rode gloed in de zwarte lak en crème lederen interieur.
-Toen-
CX 25 GTI Turbo 2 - 1988 - 2.5 Turbo intercooler - Zwart
XM V6 Exclusive Automaat - 1992 - 3.0 V6 - Groen
C5 Break Exclusive - 2005 - 2.0 16V - Dieprood
C5 Tourer Exclusive - 2010 - 3.0 V6 HDi - Bloedrood
C5 Tourer Ligne Business - 2009 2.2 HDi - Suroit
-Nu-
C5 Tourer Exclusive - 2012 - 2.2 HDi - Gris Fulminator
CX 25 GTI Turbo(1) - 1986 - 2.5 Turbo - Bleu Romantique
CX 25 GTI Turbo 2 - 1988 - 2.5 Turbo intercooler - Zwart
XM V6 Exclusive Automaat - 1992 - 3.0 V6 - Groen
C5 Break Exclusive - 2005 - 2.0 16V - Dieprood
C5 Tourer Exclusive - 2010 - 3.0 V6 HDi - Bloedrood
C5 Tourer Ligne Business - 2009 2.2 HDi - Suroit
-Nu-
C5 Tourer Exclusive - 2012 - 2.2 HDi - Gris Fulminator
CX 25 GTI Turbo(1) - 1986 - 2.5 Turbo - Bleu Romantique
Berichten: 400
Lid geworden op: 28 nov 2011 12:59
Auto: C5 Tourer 3.0 HDIF Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 275000
Kleur: zwart
Locatie: Schagen
Zie ik het goed? Heeft deze C5 KPH van de C5 club?
Dan is de vorige eigenaar te traceren.
Dan is de vorige eigenaar te traceren.
Eerste auto AMI 6, Opel Ascona 1.6N, Volkswagen Derby, GSA berline, GSA Break, BX 16 TRI, Xantia 2.0I, Volkswagen T4, BX 14 Deauville, Peugeot 307 SW, Chrysler Voyager, Xsara 1.6 Break, C5 PH1 2.0i Break, C5 PH2 3.0 V6 Break, C5 PH3 Tourer 3.0 HDIF
Berichten: 1619
Lid geworden op: 11 jul 2008 14:44
Auto: C4 Grand Picasso Business BlueHDI 150Pk 370Nm
Opties: Bijna Alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 250000
Kleur: Blauw
Locatie: Breda
Contacteer:
Is dat niet de "oude" van Harm?
Greetz Iceman
Greetz Iceman

Foto's
De reparatiewet:
Je kunt het niet repareren als het niet kapot is.
Vriendelijkheid kost geen geld, alleen een beetje moeite.
Diagbox
Citroën C4 Grand Picasso 2015 2.0 16v BlueHDI 150Pk 370Nm
En voor mijn vrouw een Peugeot 207SW 1.6VTI 2007
De reparatiewet:
Je kunt het niet repareren als het niet kapot is.
Vriendelijkheid kost geen geld, alleen een beetje moeite.
Diagbox
Citroën C4 Grand Picasso 2015 2.0 16v BlueHDI 150Pk 370Nm
En voor mijn vrouw een Peugeot 207SW 1.6VTI 2007
Berichten: 767
Lid geworden op: 27 mei 2011 21:11
Auto: C5 2.2HDi Tourer
Opties: Exclusive, beige leer, panoramisch dak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 270000
Kleur: Zwart parelmoer
Tenzij die nog een andere C5 had, had zijn C5 een ander kenteken.
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... 678#p95678
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... 678#p95678
Berichten: 1236
Lid geworden op: 16 aug 2014 13:59
Auto: Break 2 liter LP
Opties: Pack André en Toverknopje
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09261
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 335404
Kleur: EZRC**
KPH: Achter
Locatie: De Stad Klundert
@Jooster: Is die verwijzing niet naar zijn DS3?
Oeps, nog eens gekeken en denk dat je goed zit Jooster.
Oeps, nog eens gekeken en denk dat je goed zit Jooster.

Groet, Jan 
20 april 2019 afscheid genomen van de C5.

20 april 2019 afscheid genomen van de C5.
Berichten: 400
Lid geworden op: 12 aug 2015 16:28
Auto: Kia e-Niro, ExecutiveLine 64 kWh (mei 2019)
Opties: Volledig elektrisch rijden; rijd in zomertijd op 100% zonne-energie van eigen panelen
Bouwjaar: 2019
Energielabel: A
kilometerstand: 115000
Kleur: Runway Red
Locatie: Warnsveld
Hier rijd ik al ruim tien jaar probleemloos en met heel veel plezier in. Nieuw gekocht (destijds auto van de zaak) en gewoon steeds onderhoud op tijd uitgevoerd. Nooit iets bijzonders gehad (afkloppen...). Heb nu ruim 240.000 km achter de rug.Menno schreef:Mijn keuze moest het een diesel worden is vrij makkelijk, de 2.0 HDIF met aisin 6 , zeer fijne combinatie.
Tis een ijzersterke combinatie. Hoop er nog een heleboel jaren van te genieten. Als-ie in de prak gereden zou worden koop ik precies hetzelfde weer.
Tot voor kort reed ik alleen nog maar Citroen: 2× BX, 2× Xantia en 2× C5. De 2e was een diesel. Had veel eerder voor diesel moeten kiezen...
Helaas heeft Citroen (nog) geen geschikte EV en daarom ben ik noodgedwongen overgestapt op Kia e-Niro; full electric dus. Sinds 15 mei 2019 rijd ik daar met veel plezier in.
Helaas heeft Citroen (nog) geen geschikte EV en daarom ben ik noodgedwongen overgestapt op Kia e-Niro; full electric dus. Sinds 15 mei 2019 rijd ik daar met veel plezier in.
Berichten: 1619
Lid geworden op: 11 jul 2008 14:44
Auto: C4 Grand Picasso Business BlueHDI 150Pk 370Nm
Opties: Bijna Alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 250000
Kleur: Blauw
Locatie: Breda
Contacteer:
Maar dan zonder deuken
Greetz Iceman


Greetz Iceman

Foto's
De reparatiewet:
Je kunt het niet repareren als het niet kapot is.
Vriendelijkheid kost geen geld, alleen een beetje moeite.
Diagbox
Citroën C4 Grand Picasso 2015 2.0 16v BlueHDI 150Pk 370Nm
En voor mijn vrouw een Peugeot 207SW 1.6VTI 2007
De reparatiewet:
Je kunt het niet repareren als het niet kapot is.
Vriendelijkheid kost geen geld, alleen een beetje moeite.
Diagbox
Citroën C4 Grand Picasso 2015 2.0 16v BlueHDI 150Pk 370Nm
En voor mijn vrouw een Peugeot 207SW 1.6VTI 2007

C5club Bikkel


Berichten: 370
Lid geworden op: 15 apr 2014 18:53
Auto: C5 Break 2.0 HDiF Ligne Business
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Energielabel: E
Phase: 2
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 395.000
Kleur: EZR Gris Aluminium
Locatie: Regio Gouda
Ik rijd sinds een maandje ook in de Combi 2.0HDiF met aisin6. Dat rijdt echt fantastisch, meer vermogen heb ik niet nodig. Als je bij wegrijden de toerenteller op 2000 zet schakelt-ie soepel door zijn 6 versnellingen en rijdt je uiteindelijk 100 km/h. Sneller optrekken kan natuurlijk ook, maar bij echt doortrappen vind ik dat-ie lang blijft doorloeien in hoge toerentallen voordat de bak schakelt. Maar dat kan ook met de km-stand te maken hebben.
BX16RS (LPG)-BX19D-BX19TRI Break (LPG) - nog een paar BX'en -
CX25TRI Break (Ph1)-CX25D Break (Ph2) (2x)-CX25TRD Break Turbo II-CX25TRI Prestige (Ph2) (automaat)
CX25TRI Prestige Turbo II
ID19FA (ambulance, 1960)
CX25TRD Brk Turbo II
XM3.024V Brk (automaat)-XM3.0 Brk (automaat)-XM3.0 Brk (automaat)-XM2.0 Brk
C3 1.4 Exclusive (LPG) C5 1.6 HDIF Brk
Nu nog:
Berlingo Multispace 1.6 (LPG)
CX25TRI Break (Ph1)-CX25D Break (Ph2) (2x)-CX25TRD Break Turbo II-CX25TRI Prestige (Ph2) (automaat)
CX25TRI Prestige Turbo II
ID19FA (ambulance, 1960)
CX25TRD Brk Turbo II
XM3.024V Brk (automaat)-XM3.0 Brk (automaat)-XM3.0 Brk (automaat)-XM2.0 Brk
C3 1.4 Exclusive (LPG) C5 1.6 HDIF Brk
Nu nog:
Berlingo Multispace 1.6 (LPG)

C5club Rookie


Berichten: 14
Lid geworden op: 08 mei 2017 08:16
Auto: nog op zoek naar een rode c5...
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Arbe 76
Mooi exemplaar zeg die je aandraagt. Bijzondere kleur ook.
Gisteren met moeders de vrouw overlegd. De is te verknocht aam onze 6 cilinder automaat op lpg. (Rijdt zo makkelijk) ze ziet geen eeden om een C5 aan te schaffen. Zucht. Tsja ik kan nu weer met allerlei argumenten gaan slingeren. 3 kinderen veel zooi grote auto etc. Maar eerlijk is eerlijk het past ook in de bmw.
Daarnaast snapt ze niet waarom ik de C5 mooi vind.
Wel grappig dat ze dat belangrijk vindt btw.
Erg jammer want zo zijn er nog wel meer modellen die ik al jaren op mn lijstje heb.
- renault 25
- renault safrane
- peugeot 605
- peugeot 406 break
- alfa 159
- bmw 330d
De C5 ligt het meest voor de hand. Prachtig model. De renault zijn in nl bijna uitgestorven. De 605 ook. Alfa 159 is te duur of te slecht. 330d kost 160/mnd mrb + verbruik van 1 op 11.
Met veel plezier heb ik de reacties van jullie en de gesprekken gelezen. Ik blijf daarom aangehaakt op dit forum om me meer in de C5 te verdiepen. Als ik het kan betalen koop ik misschien ooit nog eens voor mezelf de C5 sedan ph 2 met die stijlvolle achterlichten.
(Ps ik ga nog 1x mn vrouw proberen te overtuigen)...
Tip. Boek vast kaarten voor Concours de Chantilly. Je kijkt je ogen uit.
Au revoir.
Mooi exemplaar zeg die je aandraagt. Bijzondere kleur ook.
Gisteren met moeders de vrouw overlegd. De is te verknocht aam onze 6 cilinder automaat op lpg. (Rijdt zo makkelijk) ze ziet geen eeden om een C5 aan te schaffen. Zucht. Tsja ik kan nu weer met allerlei argumenten gaan slingeren. 3 kinderen veel zooi grote auto etc. Maar eerlijk is eerlijk het past ook in de bmw.
Daarnaast snapt ze niet waarom ik de C5 mooi vind.
Wel grappig dat ze dat belangrijk vindt btw.
Erg jammer want zo zijn er nog wel meer modellen die ik al jaren op mn lijstje heb.
- renault 25
- renault safrane
- peugeot 605
- peugeot 406 break
- alfa 159
- bmw 330d
De C5 ligt het meest voor de hand. Prachtig model. De renault zijn in nl bijna uitgestorven. De 605 ook. Alfa 159 is te duur of te slecht. 330d kost 160/mnd mrb + verbruik van 1 op 11.
Met veel plezier heb ik de reacties van jullie en de gesprekken gelezen. Ik blijf daarom aangehaakt op dit forum om me meer in de C5 te verdiepen. Als ik het kan betalen koop ik misschien ooit nog eens voor mezelf de C5 sedan ph 2 met die stijlvolle achterlichten.
(Ps ik ga nog 1x mn vrouw proberen te overtuigen)...
Tip. Boek vast kaarten voor Concours de Chantilly. Je kijkt je ogen uit.
Au revoir.
Berichten: 615
Lid geworden op: 03 aug 2013 21:16
Auto: C5 2.0 vti Berline
Opties: nee, wel aandelen en een woekerpolis.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Energielabel: B
Phase: 2
kilometerstand: 110000
Kleur: Granache
Locatie: Nijmegen
Niet kopen zonder proefrijden met je kinderen achterin,en dan effe een paar rotondes pakken..... Een bekende van mij heeft zijn C5 weer kunnen verkopen omdat twee kinderen wagenziek werden van de vering.En sinds we zelf geen C5 meer hebben klaagt onze middelste van de drie ook niet meer over misselijkheid. Ik lijk nog de enige te zijn die de vering mist.... 

Waar is het geduld gebleven? Het lijkt wel of we meer in de weg dan op de weg rijden....
Berichten: 400
Lid geworden op: 12 aug 2015 16:28
Auto: Kia e-Niro, ExecutiveLine 64 kWh (mei 2019)
Opties: Volledig elektrisch rijden; rijd in zomertijd op 100% zonne-energie van eigen panelen
Bouwjaar: 2019
Energielabel: A
kilometerstand: 115000
Kleur: Runway Red
Locatie: Warnsveld
Tja, zo heeft iedereen zijn eigen ervaringen met de veringen van madame. Mijn vrouw reed jaren van Den Bosch naar Arendonk en soms werd er ge carpooled. Iedereen was het er over eens dat de C5 de beste wegligging en het meeste rijcomfort had van alle auto's in de pool, en daar zaten niet de minste bij...
Tot voor kort reed ik alleen nog maar Citroen: 2× BX, 2× Xantia en 2× C5. De 2e was een diesel. Had veel eerder voor diesel moeten kiezen...
Helaas heeft Citroen (nog) geen geschikte EV en daarom ben ik noodgedwongen overgestapt op Kia e-Niro; full electric dus. Sinds 15 mei 2019 rijd ik daar met veel plezier in.
Helaas heeft Citroen (nog) geen geschikte EV en daarom ben ik noodgedwongen overgestapt op Kia e-Niro; full electric dus. Sinds 15 mei 2019 rijd ik daar met veel plezier in.
Berichten: 5090
Lid geworden op: 08 mei 2009 20:42
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine
Locatie: Giessenburg (thuis) / Utrecht (werk)
Wagenziekte van vooral mijn oudste (nu 8 jaar oud) en het dat mee samenhangende frequent onderspugen van de achterbank was bij mij ook een reden om van HP af te stappen.
Ík vond (en vind) dat veren heerlijk, hij dus niet...
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ík vond (en vind) dat veren heerlijk, hij dus niet...
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Berichten: 400
Lid geworden op: 12 aug 2015 16:28
Auto: Kia e-Niro, ExecutiveLine 64 kWh (mei 2019)
Opties: Volledig elektrisch rijden; rijd in zomertijd op 100% zonne-energie van eigen panelen
Bouwjaar: 2019
Energielabel: A
kilometerstand: 115000
Kleur: Runway Red
Locatie: Warnsveld
Mogelijk krijg je een herkansing: ik was als klein jongetje ook vaak wagenziek. Voorin zitten hielp echt en nog voor mijn pubertijd was ik er overheengegroeid.
Tot voor kort reed ik alleen nog maar Citroen: 2× BX, 2× Xantia en 2× C5. De 2e was een diesel. Had veel eerder voor diesel moeten kiezen...
Helaas heeft Citroen (nog) geen geschikte EV en daarom ben ik noodgedwongen overgestapt op Kia e-Niro; full electric dus. Sinds 15 mei 2019 rijd ik daar met veel plezier in.
Helaas heeft Citroen (nog) geen geschikte EV en daarom ben ik noodgedwongen overgestapt op Kia e-Niro; full electric dus. Sinds 15 mei 2019 rijd ik daar met veel plezier in.

V.I.P.


Berichten: 1853
Lid geworden op: 14 jun 2007 18:26
Auto: Volvo V70 2.4D Geartronic 175PK / 400 Nm ... gechipt naar 240 PK / 475 Nm
Opties: leer,trekhaak, BT, RTI navigatie
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2010
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 315000
Kleur: Magic Blue Pearl
Locatie: Amsterdam
Wellicht ook andere auto's overwegen ?
Mercedes C/E klasse (stationmodel)
BMW 5 (touring)
Volvo S60/S80/V70
Mercedes C/E klasse (stationmodel)
BMW 5 (touring)
Volvo S60/S80/V70
De overtreffende trap van C5 is natuurlijk D5 
