Eerlijk gezegt vind ik een comfort meer dan genoeg. Sterker nog, zo'n exclusive electrisch achterklep gaat echt super traag en ik zie er het nut niet van in. Volgens Vos waren er al die het hebben laten ombouwen naar normaal.
De velours stof vind ik wel mooi.
Beroerde is... Ik wil er LPG in zetten, ik voelde wel dat als ik die 6 maanden garantie wil ze die lpg ws als argument zullen pakken voor discussie, aanname, maar toch.
Beroerde is... Het KAN een buitenkans zijn, als ze ipv 1000 er 1500 van maken wat reeler is vind ik. Die garantie van 6 maanden is geruststellend als de garage dichtbij is. Dit is 160km enkele reis. Klein spul mag elders maar iets als een lekkage aan een poot willen ze zelf doen terwijl ze wel aangeven dat ze eigenlijk niks van hydraulyk weten. Dus garantie halen kost veel tijd, ongemak en geld door reiskosten.
Het KAN een buitenkans zijn, het kan ook HET maandagmorgen exemplaar zijn waar je heel snel veel aan kwijt bent. Een poot kost 450 per kant, een riem 500 een koppeling ?, Dat is nog te overzien maar we weten allemaal dat een maandagmorgen model ook van die vage zaken kan hebben waar je de vinger niet op kan leggen...
OP zich wil ik wel, maar gebrek aan kennis en technisch inzicht om een goede inschatting te maken... of te wel... Kwalitatief Uitermate Teleurstellend