Ik lees hier sinds kort mee aangezien ik hard op zoek ben naar een ph3 C5 touring.
Nu heb ik eigenlijk een heel mooi exemplaar bij Vos in Enspijk gevonden. De kritieken over Vos staan mij erg aan en ook het dorpse karakter van dit bedrijf.
Het exemplaar betreft de 00 kfg 3.
Het is een C5-3 2.0 16v handbak excl. met 85k km op de klok uit 2009.
Ik stel de vraag hier omdat ik twijfel. Onlangs ben ik zonder aankondiging daar terecht gekomen en trof de wagen aan met behoorlijk veel vocht, lees VEEL druppels op de voorruit aan de binnenzijde bij de bestuurders kant. Volgens de verkoper, Vos zelf (?) kwam dit omdat de wagen al een tijd stilstond. Ik wil heb graag geloven maar ik twijfel toch. Mijn oude xm heeft soms maaaanden stil gestaan en rook dan hoogstens wat muffig maar nergens water...
Is de wagen hier bekend of wat zou jullie gedachte zijn ?
Bij twijfel laten staan... ik weet het maar het is een fijne volle wagen met prima km stand ( wel al 6 eigenaren gehad) en lekker dichtbij. Vos geeft me ook wel een ok gevoel.
Alternatief zou direct al helemaal naar het zuiden zijn. voor een comfort uitvoering met net geen 100k op de klok bij auto Ruyl in Elsloo.... en die ken ik echt niet en is vanuit utrecht ook gewoon een rot eind...
Uiteindelijk moet er toch wel heel vlot een C5-3 komen, een touring met een 2.0 16v motor handgeschakeld waar LPG in gaat ivm het overlijden van mijn trouwe xm...
In sint oedenrode staat bij de dealer nog een alternatief in de vorm van excl. met automaat maar een 4 traps op een 2.0 16v ... ik weet het niet, denk niet dat dat een goede combi is.
reacties zijn welkom
Of wil hier nog iemand van zijn touring af ?