Menno schreef:Tussen de CX en C6 zat nog de XM , wat mij betreft ook een echte Citroën ....
Ja dat is waar: Xm 1989-2001, 12 jaar.
Fantastische auto, zwaar ondergewaardeerd design.
De eerste rit in een Xm vond ik echt spectaculair.
JW
Menno schreef:Tussen de CX en C6 zat nog de XM , wat mij betreft ook een echte Citroën ....
Of om het met de woorden van Jeremy Clarckson te zeggen na een vergelijkende test tussen een C6 en BMW E60 (vorig model 5-reeks): "There isn't a more comfortable way for losing your money, then buying a Citroën!"Roman schreef:Op een enkeling na geeft niemand dik 50000€ voor een citroen..
Helaas maar het is zo..
Op het autosalon in januari de opmerking wel gehoord bij de ds5..
Dik 40000€ ? Daar koop je ook een audi voor..
En dat is imo het probleem met grote citroen's
De door jouw getoonde foto is inderdaad de oer-oer versie. Een CX uit de Pre productieserie ELV-PRS1 uit juni 1974. Let op, het Citroën embleem zit nog op een andere plek (op de klep) dan bij de uiteindelijke versie. De auto werd een paar maanden voor de introductie in het geheim naar Zweden vervoerd voor een fotosessie door André Martin.JW-NHS schreef: . . . De oerversie . .
JWHofnar schreef:Wat een vrolijke auto zeg.
Zolang ik daar niet normaal in kan zitten laat het me koudRowi schreef:Ik lees zojuist op de AutoWeek site dat Citroën met ingang na november 2013 andere schokdempers op de DS5 monteert.
Ik weet niet of hij daardoor nou gelijk veert als een C4/C5 wokkelauto, maar het lijkt een verbetering.