Re: Verplaatst vanuit ander draadje ... !
Boby schreef:
Ik durf dan ook onomwonden te zeggen dat er voor Nederlandse Citroën dealers hier mogelijks nog een gat in de markt te vinden is op Belgisch grondgebied. Als eerlijkheid, vertrouwen en correctheid hoog in het vaandel wordt gedragen.

terug lezend in dit draadje wil ik nog ff een opmerking maken over dit stukje van Boby.
onlangs waren mijn schoonouders gaan winkelen en nadat ze de auto ingeladen hadden wilde deze niet starten..
een C3 van 2008. (met ik denk 45000 km)
wordt natuurlijk veel korte stukjes meegereden.
maar goed, ze belde mij op en ik ben gaan kijken en ik kon niks raars ontdekken maar de auto weigerde te starten.
ik heb mijn dealer gebeld(de C3 is bij een andere garage gekocht) en hem het probleem uitgelegd.
hij vertelde mij wat ik ff moest nakijken maar dat was allemaal ok.
dus is hij de C3 komen afslepen.
toch een kleine 18 km enkele rit.
hij heeft de wagen op zijn sleepauto gezet en naar de garage gebracht.
en raar maar waar in de garage starte de auto weer..
mijn dealer heeft de accu eens flink op geladen en verder niks kunnen ontdekken waarom de C3 niet wilde starten.
maar hij wilde hem niet meteen mee geven omdat hij toch eerst wilde vinden waarom hij niet starte.
na 3 dagen zoeken is er niks gevonden en het probleem had zich ook niet meer voor gedaan.
toen mijn schoonouders de C3 na 3 dagen gingen ophalen vroegen ze naar de rekening.
mijn dealer antwoorde "je hoeft niks te betalen want ik heb niks kunnen herstellen want de auto doet het gewoon.
ik kan wel de startmotor uitwisselen of de accu etc, maar dan jaag ik u voor niks op onkosten.
kijk nu maar eerst of de auto het blijft doen.
zelfs voor het afslepen hebben ze niet moeten betalen.
de auto start nog steeds prima, echter heeft schoonpa nu wel bij mijn dealer de accu laten wisselen, omdat deze na 5 jaar en veel korte ritjes mss in de winter het moeilijk zou kunnen krijgen.
maar was infeite nog niet nodig volgens mijn dealer..
kortom , afgesleept 3 dagen onderzoek en niks betaald...
dus in belgie zijn heus wel betrouwbare en eerlijke dealers...
dus als je hem zoekt garage Heussen in Neeroeteren...