Inderdaad heeft de auto van TS Eolys DPX 42 nodig en GEEN 176 of infineum.
Deze twee soorten mag je zefs niet mengen!
De Ceriumoxide blijft in het FAP achter, dat komt niet in het milieu.
Daarop is nu juist het gehele principe van het PSA FAP gebaseerd
Lees voor de werking maar eens mijn verhaal bij de FAQ.
Maar dat is nu juist het probleem, de dosering van DPX 42 is 5 liter op 80 000 km.
Eolys 176 en infineum bevatten (zoals JW al aangeeft) hogere concentraties Ceriumoxide.
Die komt nu door die hoge dosering snel in het FAP terecht, dat zal veel sneller verzadigd zijn.
Normaal doe je met 3 liter 176 meer dan 120 000 km.
Dus ik zou het er weer uit halen. Dat is goedkoper dan de computer vervangen denk ik.
Bij sommige computers is het mogelijk op het type eolys te programmeren, maar dat geldt vermoedelijk niet voor jouw computer, omdat het nieuwe type eolys er toen eenvoudig nog niet was.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie
website