Re: achteraf inbouwen parkeersensoren probleem
Het waren inderdaad lampjes van 21 watt (achteruit rij lampen)
binnen de unit zitten de witte vierkante blokjes en ook nog een soort afdichting van plastic.
in één lamp was het afdichtingsplastic versmolten met de lamp en ook de vierkante blokjes waren deels gesmolten(3 stuks)
de andere unit was iets minder erg en was alleen de afdichting versmolten met de lamp
met veel moeite dat deel in beide units er uit gebroken/geknipt en een nieuwe lamp er in (4 watt ivm gebrek 21 Watt) Uitstraling van het licht is nu wat beperkter maar voor mij goed genoeg

voorlopig
vanbuiten zie je alleen dat de blokjes wat "rommelig staan" en 3 geheel ontbreken ook het uitgestraalde licht is wat minder (4W) en verstrooider
ik ga verder zoeken wat de oorzaak is maar moet eerst een jeager stekker op de fietsdrager monteren of de sleurhut weer uit de stalling halen.
eerst testen met de fietsdrager lijkt me
ps de trekhaak is voorzien van eigen voeding en volgens voorschriften aangebracht
heb via testinrichting de werking kunnen controleren en daar was geen gekke dingen te bespeuren.
de sleurhut is overgekocht van een klusser dus direct verdacht

gezien andere aanpassingen welke gedaan zijn
wordt vervolgd.
Exroosje 21 W continu kan plastic inderdaad doen vervormen en daarna tegen de lamp aan doen komen en dus nog verder versmelten (eigen ervaring

)