Onlangs hebben wij gekozen voor meer ruimte en comfort.
Voor de geboorte van ons 1e kind in 2008 kozen wij bewust voor een Mitsubishi spacestar vanwege de ruimte. Leuke auto hoor, maar achteraf niet zoveel ruimte als verwacht... De wandelwagen moest steeds ontdaan worden van zijn wielen wilde hij in de kofferbak passen (en dan ook nog op zijn kant, wandelwagen in de kofferbak zetten, vasthouden en snel de klep dichtdoen voordat het ding weer naar buiten viel
Ook zat er de nodige onderhoud aan te komen en dat was m.n. de reden naar iets anders te gaan uitkijken.
Bij onze dealer stond een prachtige Citroën C5 Break uit 2002, met 2.0 liter motor. Weinig op aan te merken zowel binnen - als buitenkant. Na een proefrit meteen verkocht! Letterlijk en figuurlijk... Wat een heerlijke auto om in te rijden. Alleen al voor het zitcomfort zou je in de auto blijven zitten... De Mitsubishi had als bijkomend nadeel dat de bestuurdersstoel was doorgezakt en je hier dus op het metalen frame zat..
En wat een heerlijke ruimte, opbergmogelijkheden en technische foefjes zeg! Airco, automatische ruitenwissers, cruisecontrol etc...
Ik hoop via dit forum tips en informatie op te doen m.b.t. de C5, en wellicht binnenkort de radio te vervangen voor mijn trouwe Sony Xplod, want dat vindt ik toch echt het enige minpunt; De radio. Wat een baggergeluid, en wat weinig optie's
Tot zover mijn voorstel....