Gevoelsmatig zou ik graag in een automaat rijden, voegt qua comfort veel toe.
Maar verstandiger zou het zijn een handbak te kiezen qua verbruik, en het feit als ie stuk gaat ben je goed aan de beurt. Het eventuele vermogensverlies lig ik niet echt wakker.
Een paar andere vragen wel over de aanschaf van m'n auto, maar niet zozeer over de automaat:
Ik begrijp dat de PH3 niet alle modellen een hydroactive veersysteem aan boord hebben.
Hoe zit dit bij ph1/2, en hoe is dit te controleren? Niet altijd goed zichtbaar op de foto.
Zag ook enkele leren uitvoeringen, zijn er ervaringen met kinderstoeltjes op de leren bekleding?
Groet John




