Ik was mijn C5

Totaal aantal stemmen: 496
wekelijks met de hand (47) 9%
wekelijks in de wasstraat (15) 3%
wekelijks in de wasbox (dus o.a. met hogedrukreiniger) (13) 3%
om de week met de hand (56) 11%
om de week in de wasstraat (34) 7%
om de week in de wasbox (dus o.a. met hogedrukreiniger) (29) 6%
minder dan eens in de twee weken (met de hand) (101) 20%
minder dan eens in de twee weken (in de wasstraat) (124) 25%
minder dan eens in de twee weken ( in de wasbox) (38) 8%
Wassen? Wasda? (39) 8%
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
Het gekke is dat ik dit nooit zo met andere auto's heb gehad, :smt017
dat wassen en poetsen en zo,
zou het komen dat het een dame is
en ik nou eenmaal graag dames in bad doe?? :smt203
Zou daar therapie voor zijn..... :roll:

Peter
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 674
Lid geworden op: 08 apr 2009 21:23
Auto: c5 HDI 2.0 Tourer 16V Exclusive
Opties: Navi-drive3D, 18"velgen,afneembare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11818
Productienummer: 10150
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 110000
Kleur: fulminator grijs
Gebruikersavatar
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
juist mijn dame gewassen in de regen ..... voorbijgangers verklaarde mij gek :mrgreen:
Zal niet veel helpen met die wegenwerken bij ons in het dorp... op 6 verschillende plaatsen hebben ze de weg open liggen !! :smt089
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
dan word het een Hobbeldonk waar je woont :smt040

Peter
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 10662
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:PHEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2025
Energielabel: A
kilometerstand: 3000
Kleur: Wit
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
dan is toch alweer een hoop eraf...
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 674
Lid geworden op: 08 apr 2009 21:23
Auto: c5 HDI 2.0 Tourer 16V Exclusive
Opties: Navi-drive3D, 18"velgen,afneembare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11818
Productienummer: 10150
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 110000
Kleur: fulminator grijs
Gebruikersavatar
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Peebee schreef:dan word het een Hobbeldonk waar je woont :smt040

Peter
ja daar begint het op te lijken hier .
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 10662
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:PHEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2025
Energielabel: A
kilometerstand: 3000
Kleur: Wit
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
ik poets de auto altijd achter in de tuin...

;)
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Berichten: 324
Lid geworden op: 17 jan 2007 17:58
Auto: C5 HDI Break
Opties: afneembare haak van Brink, geklust achterruit.
Brandstof: Diesel
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 9527CJ
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 200.000++
Kleur: wit
Gebruikersavatar
C5club Bikkel
C5club Bikkel
In de stromende regen je auto wassen is idd grappig, alleen al door de reacties van voorbijgangers :o . Ik ga nu proberen zo lang mogelijk niet te wassen.....dat wordt afzien :smt140 :smt140
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 1949
Lid geworden op: 24 mei 2010 21:24
Auto: C4 VTI 120 Collection
Opties: eMyway, navigatie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 243
Kleur: Blu Bourrasque
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
Roman schreef:ik poets de auto altijd achter in de tuin...

;)
Zo ik ook willen maar ik krijg de auto niet door de steeg. ik was de dame altijd lekker voor de deur (ook al mag het hier niet).
Grtz Rob


2.0 HdiF Break Exclusive met alle opties; zelfs RVS dorpels en tellerringen.
Ook nog C3 1.6 VTI120 Zenth 6-2010
ExC3 1.4 IF Exclusive 10-2002
Ex C2 1.1
Ex Berlingo 1.9D
ex ZX 1.4
ex ZX 1.4
ex ZX 1.9D
ex AX 1.0
Afbeelding
C5club Executive
C5club Executive
Berichten: 1853
Lid geworden op: 08 sep 2010 20:25
Auto: Voorheen C5 1.6 THP, nu Volvo V60 Cross Country
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Organummer: 12454
Productienummer: 0056
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 115000
Kleur: Bleu Bourrasque
Gebruikersavatar
C5club Executive
C5club Executive
filip schreef:juist mijn dame gewassen in de regen ..... voorbijgangers verklaarde mij gek :mrgreen:
Ik was haar ook het liefst in de regen; Dan is het vuil al losgeweekt en hoef je niet te zemen, ofwel: snel klaar.

Ik word overigens doodmoe van al die mensen die vinden dat ze er iets van moeten zeggen. Laat mij lekker die auto wassen! Ik ben gewoon zuinig op mijn spullen, maar op de een of andere manier is het een schande om zuinig op je auto te zijn.
Citroën-historie:
DS5 Business Executive BlueHDI (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame)
C5 Ligne Business 1.6 THP (met DS3 SoChic 1.2 voor de andere dame)
C5 VTR 2.0 (PHII) (met C3 XTR 1.4 voor mijn andere dame)
C5 Ligne Prestige 1.8 (PHI) (met ZX Aura 1.6 voor mijn andere dame)
Xantia Tentation
1.6GS pallas 1.2

Nu sinds 2021 een Volvo V60 Cross Country
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 674
Lid geworden op: 08 apr 2009 21:23
Auto: c5 HDI 2.0 Tourer 16V Exclusive
Opties: Navi-drive3D, 18"velgen,afneembare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11818
Productienummer: 10150
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 110000
Kleur: fulminator grijs
Gebruikersavatar
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
zo denk ik er ook over :smt023
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
een soort therapie dus,
't geeft gewoon een goed gevoel :smt080
dat ze er weer netjes bijstaat, :smt023
en je hoeft een uurtje of zo niet al te diep na te denken, :lol:
Ik word overigens doodmoe van al die mensen die vinden dat ze er iets van moeten zeggen. Laat mij lekker die auto wassen! Ik ben gewoon zuinig op mijn spullen, maar op de een of andere manier is het een schande om zuinig op je auto te zijn.
En vervolgens vraagt iedereen of je de zijne / hare ook even wilt doen.....

Peter
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
C5club Veteraan
C5club Veteraan
Berichten: 1018
Lid geworden op: 12 aug 2009 09:10
Auto: Berline 1.6 HDIf Ligne Prestige
Opties: Pack Athena en inmiddels ook Pack Harm ;)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2005
Energielabel: B
Phase: 2
Organummer: 10168
Productienummer: 10078
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 512.000+
Kleur: Gris Aluminium
Gebruikersavatar
C5club Veteraan
C5club Veteraan
In de regen wassen gaat inderdaad heel goed, alles is al lekker losgeweekt, maar een paar km rijden en alles is weer smerig dus daarom doe ik het nooit. :cry:
Afbeelding
Clubcafé-uitbater
Clubcafé-uitbater
Berichten: 11334
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Gebruikersavatar
Clubcafé-uitbater
Clubcafé-uitbater
Nosmo King schreef:In de regen wassen gaat inderdaad heel goed, alles is al lekker losgeweekt, maar een paar km rijden en alles is weer smerig dus daarom doe ik het nooit. :cry:
:smt017 snap ik niet als het droog is wassen, dan rijden en het gaat regenen dan niet??
Met vriendelijke groet
Herman.........

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.



_______________________________________________________
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 674
Lid geworden op: 08 apr 2009 21:23
Auto: c5 HDI 2.0 Tourer 16V Exclusive
Opties: Navi-drive3D, 18"velgen,afneembare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11818
Productienummer: 10150
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 110000
Kleur: fulminator grijs
Gebruikersavatar
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Als het al een hele tijd vies en vuil weer is en iedereen rijd met een vuile wagen rond!
Dan de wagen poetsen en toertje gaan doen met de blinkende bolide :smt190 oke... ze wordt terug vuil maar het gevoel van die eerste km's.... gewoon zalig :D
Gebruikersavatar
EW
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 5296
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
Gebruikersavatar
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Re: Wassen & poets topic ...

Bericht door EW »

Zo, die wheel-sealant is echt goed spul!

Omdat het vandaag dooit, er weer een periode met koude aankomt en de auto inmiddels helemaal donkergrijs was deze vandaag maar schoongemaakt.

ik maakte me vooral zorgen om de velgen: Ik had ze onlangs zo mooi schoon gemaakt. Inmiddels zagen ze er uit alsof ik op staal zonder wieldoppen reed.


maar ik zette de hogedrukspuit erop en moest spontaan op zoek naar mijn zonnebril wegens verblinding!



(en hoe voorkom ik dat ik elke keer weer bij thuiskomst zie dat ik weer een paar stukjes op de portieren gemist heb)
C4GP 2.0 16V LPG-G3
Plaats reactie