dat wassen en poetsen en zo,
zou het komen dat het een dame is
en ik nou eenmaal graag dames in bad doe??
Zou daar therapie voor zijn.....
Peter
ja daar begint het op te lijken hier .Peebee schreef:dan word het een Hobbeldonk waar je woont![]()
Peter
Zo ik ook willen maar ik krijg de auto niet door de steeg. ik was de dame altijd lekker voor de deur (ook al mag het hier niet).Roman schreef:ik poets de auto altijd achter in de tuin...
Ik was haar ook het liefst in de regen; Dan is het vuil al losgeweekt en hoef je niet te zemen, ofwel: snel klaar.filip schreef:juist mijn dame gewassen in de regen ..... voorbijgangers verklaarde mij gek![]()
En vervolgens vraagt iedereen of je de zijne / hare ook even wilt doen.....Ik word overigens doodmoe van al die mensen die vinden dat ze er iets van moeten zeggen. Laat mij lekker die auto wassen! Ik ben gewoon zuinig op mijn spullen, maar op de een of andere manier is het een schande om zuinig op je auto te zijn.
Nosmo King schreef:In de regen wassen gaat inderdaad heel goed, alles is al lekker losgeweekt, maar een paar km rijden en alles is weer smerig dus daarom doe ik het nooit.