Een vervolg....
Zaterdag in Waalwijk heeft Veerbol, zeer wel thuis op het gebied van de RT systemen, van alles geprobeerd om mijn systeem aan de praat te krijgen mbt het gebruik van USB.
Wat hij ook probeerde, en dat was heeeeel veel, op geen enkele manier lukte dat. Telkens kwam er "schijf niet herkend" als je de USB stick er in stopte.
Afgesproken om het even zo te laten, en nader te onderzoeken wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Op Planète Citroën had ik inmiddels een topic ontdekt waarin de aansluiting van de USB kabel op de RT4 besproken wordt. Daar ben ik verder gaan lezen, en op pagina 10 van dat topic kwam ik
in posting 197 e.v. tegen dat iemand hetzelfde probleem had als ik, schijf niet herkend dus.
Daar werd toen gesteld dat dit zou kunnen liggen aan de USB stick, oftewel, een andere proberen dan de Transcend 2GB die ik gebruikte.
Die had ik niet in huis, maar wel een oudere CF-Cardreader die via USB met de PC verbonden kan worden.
Daar heb ik een 32MB kaartje ingestopt, dat met FAT geformatteerd en er één MP3'tje op gezet.
Die vervolgens in de auto aangesloten, en ja hoor, dat wordt gewoon afgespeeld
Oftewel, er is op zich niks mis met de RT4 in mijn auto, net zo min als met de USB kabel die AXL gemaakt heeft.
Vervolgens heb ik dat Transcend 2GB USB stickje leegemaakt, ook met FAT geformatteerd, niet met FAT 32, en daar hetzelfde MP3'tje op gezet. Maar ook dat wordt dan niet afgespeeld, ik krijg weer dat "schijf niet herkend". Dat gebeurde ook toen ik 'm met FAT32 gedaan had en er hetzelfde MP3'tje op gezet had.
Conclusie: hij vreet die 2GB Transcend niet.
Ik ben niet voornemens nu onmiddellijk allerlei andere USB sticks aan te schaffen. Als ik er toevallig een in handen krijg probeer ik het daarmee wel.
De "Zones à Risques" kan ik via m'n CF kaart in de USB CF reader updaten, dat werkt gewoon zoals ik intussen weet
Groet,
JW