Maar als met zovele zaken: onderzoekt alle dingen en behoudt het goede.
Dat heb ik met Comfortbollen gedaan onder m'n Xant, en ook met smurfenolie. Beide zijn me zeer goed bevallen.
Vandaar dat ik spreek over proefondervindelijke ervaring

Groet,
JW
Ik schreef dat hierboven al: de GHB heeft ruim zes jaar perfect z'n werk gedaan in mijn Xantia. Onder alle omstandigheden, of het nou warm was of bitter koud.Ploffie schreef:Ik weet wel dat er geen HGB in een C5 kan, maar vroeg me af waar jij het feit op baseert dat dit voordelen kan opleveren tov LHM..
JW-NHS schreef:Renard in Beneden Leeuwen heeft wél ervaring met C5's, ik denk dan ook dat dit voor de C5 een beter adres is dan Chyparse.
Ik heb dus NIET geschreven dat Chyparse GEEN ervaring heeft met C5's.Of Chyparse veel ervaring heeft met de hydrauliek van de C5, daar heb ik zo m'n twijfels over.
Ze zijn gespecialiseerd in LHM en oudere LHS (DS) systemen, daarvan kunnen ze de bollen vullen, het systeem spoelen/verversen, hoogteregelaars revideren/vervangen en een paar aanverwante zaken.
Andere dingen doen ze niet, bij mijn weten.
Dit soort zaken speelt niet bij de C5 met z'n LDS systeem en niet navulbare bollen.
Renard in Beneden Leeuwen heeft wél ervaring met C5's, ik denk dan ook dat dit voor de C5 een beter adres is dan Chyparse.
Uiteraard zijn er meer Cit-garages die hier ervaring mee hebben. Zoals JO, naar ik veelvuldig lees op dit forum.
De watte?JW-NHS schreef:de GHB heeft ruim zes jaar perfect z'n werk gedaan in mijn Xantia.