Ja, dat heb ik gezien, maar heb het hier wat duidelijker omschreven , tenminste dat hoop ik.Menno schreef:Dat heb ik al aangegeven in een eerder antwoord ...
Grtz Sjef

Ja, dat heb ik gezien, maar heb het hier wat duidelijker omschreven , tenminste dat hoop ik.Menno schreef:Dat heb ik al aangegeven in een eerder antwoord ...
Het is bij Citroëns met CV (zeg maar sinds 1985) altijd zo geweest dat één portier wat niet dicht zit, het op slot doen van de hele auto kan verhinderen.van zuidland schreef:Heb dit nog nooit met een auto mee gemaakt, en heb vele auto's gereden.
Bij mijn eerst C5-2 heb ik de draad van de achterklep onderbroken door een aparte schakelaar met een sleutel aan de buitenkant.van zuidland schreef:Ik vind dat je ten alle tijden de auto manueel moet kunnen sluiten met de sleutel, dus zou het beter zijn als je het switchen systeem met je sleutel kunt uitschakelen,net zoals bij de airbags.
Wat vinden de forum leden van dit probleem???
Hoor het graag vr gr prof nob
wat er vaak fout gaat is dat passagiers in willen stappen maar omdat de auto vanzelf op slot gaat bij het rijden kan dat niet. Dan moet je dus als chauffeur de boel ontgrendelen, is dat precies op het moment dat iemand aan de handgreep trekt, dan komt er kracht op het mechanisme wat op termijn de tandwielen doet slijten. Dit merk je meestal aan het niet opengaan van de achterportieren met de AB.nooit zolang ik rij 42 jaren een probleem met sloten gehad