Als hij "kutklant" zegt, probeert iedereen hem aan de hoogste boom te knopen.
Maar stealer mag wel?
Gut John,John LeGrand schreef:Ja hoor , weer eens bij de (stealer) dealer dus , komt bij alle merken voor ook.
Iemand ervaring met dealer in omg. Oosterhout bij Breda??
Tjeetje de Ludolfs maken het nog beter.GuidoK schreef:Ik had al niet een al te hoge pet op van de merkdealer waar mijn vader altijd naar toe gaat (hij rijdt ook in een C5), aangezien mijn auto daar altijd in onderhoud is geweest, en er aan de onderkant nogal behoorlijk wat 'prutswerk' is geleverd, met name bij het monteren / demonteren van bodemplaten en bumpers (alle clipjes afgebroken van de bumper bijvoorbeeld, missende schroeven, verkeerde schroeven etc etc).
Maar na de laatste beurt (z'n ph2 is overigens uit 2007) had hij een beetje een flapperend geluid vooronder.
Goed, toch maar even de auto op de brug gezet (winterbanden konden er toch onderuit), en het is imo echt wederom huilen met de pet op. Werkelijk belabberd hoe ze de bodemplaten gemonteerd hebben na de grote beurt:
Deze plug hoort in het chassis gedrukt te zitten
In dit gat hoort een snelschroef.....dat zou ook kunnen als ze het achterliggende klemplaatje ook niet kwijtgemaakt hadden
Deze plug (zit aan het binnenspatbord vast) hebben ze maar kapotgedrukt....
Wederom een missende schroef met missend klemplaatje......
...en nog een missende schroef / klemplaatje.....dan maar een parker anders dondert alles eronder uit![]()
Horen deze platen niet andersom (bumperonderplaat hoort van bovenaf over de onderplaat heen te schuiven gezien de klemmetjes)
Hier hoort een zeskantboutje te zitten afaik (niet zo heel belangrijk, alleen slordig)
afgebroken luchtgeleider voor remkoeling; bij de andere kant nog wel aanwezig:
Mijn vader heeft dus eigenlijk een beetje z'n buik vol van z'n merkdealer, temeer er met mijn auto (zijn vorige auto) ook daar al zoveel aan verprutst en vernield is wat inhoudt dat het dus geen eenmalige zaak is, maar een probleem dat dus al 8 jaar speelt. Er werken daar dus al meer dan 8 jaar onkundige mensen; een bodemplaat op juiste wijze monteren moet niet echt moeilijk zijn voor een professional (mij lukt het namelijk wel goed keer op keer)
Hij zoekt dus eigenlijk een andere dealer in de omstreken van Meppel (maar dus niet in Meppel).
Hij gaat het liefst naar een merkgarage alhoewel ik denk dat een normale garage ook heel goed werk kan leveren![]()
Heeft iemand hier bijvoorbeeld ervaring met de dealer in Heerenveen (Dijkstra), of zijn er anderen die m'n vader moet overwegen?

Harm schreef:Gut John,John LeGrand schreef:Ja hoor , weer eens bij de (stealer) dealer dus , komt bij alle merken voor ook.
Iemand ervaring met dealer in omg. Oosterhout bij Breda??
je bent de enige die "stealer" gebruikt...

Roman schreef:maar degene die wel lof verdienen worden nooit in de spotlight gezet...
Roman schreef:wat krijg jij dan van JO???
volgens mij heb je het halve C5 foum en cifo al naar hem gestuurd...![]()
![]()
John LeGrand schreef:nou ja , het zijn niet de beste vrienden van edereen natuurlijk![]()