Maar na de laatste beurt (z'n ph2 is overigens uit 2007) had hij een beetje een flapperend geluid vooronder.
Goed, toch maar even de auto op de brug gezet (winterbanden konden er toch onderuit), en het is imo echt wederom huilen met de pet op. Werkelijk belabberd hoe ze de bodemplaten gemonteerd hebben na de grote beurt:

Deze plug hoort in het chassis gedrukt te zitten

In dit gat hoort een snelschroef.....dat zou ook kunnen als ze het achterliggende klemplaatje ook niet kwijtgemaakt hadden

Deze plug (zit aan het binnenspatbord vast) hebben ze maar kapotgedrukt....

Wederom een missende schroef met missend klemplaatje......

...en nog een missende schroef / klemplaatje.....dan maar een parker anders dondert alles eronder uit

Horen deze platen niet andersom (bumperonderplaat hoort van bovenaf over de onderplaat heen te schuiven gezien de klemmetjes

Hier hoort een zeskantboutje te zitten afaik (niet zo heel belangrijk, alleen slordig)

afgebroken luchtgeleider voor remkoeling; bij de andere kant nog wel aanwezig:

Mijn vader heeft dus eigenlijk een beetje z'n buik vol van z'n merkdealer, temeer er met mijn auto (zijn vorige auto) ook daar al zoveel aan verprutst en vernield is wat inhoudt dat het dus geen eenmalige zaak is, maar een probleem dat dus al 8 jaar speelt. Er werken daar dus al meer dan 8 jaar onkundige mensen; een bodemplaat op juiste wijze monteren moet niet echt moeilijk zijn voor een professional (mij lukt het namelijk wel goed keer op keer
Hij zoekt dus eigenlijk een andere dealer in de omstreken van Meppel (maar dus niet in Meppel
Hij gaat het liefst naar een merkgarage alhoewel ik denk dat een normale garage ook heel goed werk kan leveren
Heeft iemand hier bijvoorbeeld ervaring met de dealer in Heerenveen (Dijkstra), of zijn er anderen die m'n vader moet overwegen?