C5 BREAK DIFFERENCE 2004 werd een beetje warm?
L.S
Afgelopen zaterdag onze C5 break(150.000km) opgehaald bij onze dealer,geheel volgens afspraak geleverd.
Toen meteen naar de Belgische Ardennen gereden,wij zagen dat als een mooie proefrit en daar hoort ook lekker eten,drinken en wandelen bij natuurlijk!Leuke en betaalbare B&B gevonden wat wil een mens nog meer!
Vandaag in de file gestaan bij Brussel en ....Lampje STOP begon te branden en melding koelvloeistof te laag of i.d.Ik had al zoveel daarover op dit forum gelezen dat ik echt niet in paniek raakte.Ik heb de blower en de "verwarming" op de hoogste stand gezet en toen zakte het peil al rap ook het akelige STOP verdween.Ook door het feit dat we weer konden doorrijden en verder het metertje mooi in het midden bleef werd het toch weer een topritje.Voor het eerst(jawel)vond ik het jammer om weer thuis te komen!Auto rijden is weer oke : :Morgen check ik koelvloeistof peil,Ik heb 6 maanden garantie en een top dealer, dus ik maak mij er niet druk om, maar wie heeft dit onlangs ook nog gehad?En waar moet ik nog meer op letten?Ik heb de auto toen we thuis waren nog een tijd lang stationair laten draaien maar meter bleef mooi in midden staan :Kortom....wel even 600 km gereden en wat een heerlijke auto!
Groet,
Matthias