En nu maar hopen dat het eindelijk de goede keer is !
Heb c3 picasso ter vervanging gekregen
speel geen rol hoe het heet, het was stukRoman schreef:een schokdemper defect op een HP wagen...
![]()
ontgaat mij nu iets...
na navraag het was de veerpoot en vering dat vervangen is.filip schreef:speel geen rol hoe het heet, het was stukRoman schreef:een schokdemper defect op een HP wagen...
![]()
ontgaat mij nu iets...
Lijkt me wel handig dat we de juiste terminologie gebruiken.speel geen rol hoe het heet, het was stuk
Gaat het dus om de veerbollen? Daarvan zitten er achter vier en voor drie.Ga voorstellen om de 2 resterende ook te vervangen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wat er op het plaatje staat gemarkeerd is de veercilinder, niet de fusée.filip schreef:rechtervoorkant lekt nu ook!!! ik vermoed dat er iets meer aan de hand is?
Als ik het goed heb zijn de fusee' vervangen.
nee, HP heeft geen afdichtingen.Zou het kunnen dat er teveel druk is en zo alle dichtingen beginnen te lekken?
Het kan zo horen, d'r zitten niet voor niets lekzakken. Moeilijk te zeggen zonder inspectie.want op 1 na zijn ze allemaal beginnen te lekken?
lijkt me geen van beide als de oorzaak een knal in een gat in het wegdek was.een fout of storing in de electronica?