Bij mij om de hoek staat de enige C5 uit het hele dorp. Gris Fulminator, sedan.Henk2304 schreef:Als ik op zaterdagmiddag mijn wekelijkse rit heen en terug naar Winterswijk maak zie ik de C5 ongeveer net zo vaak als de Insignia en de Tourer dan weer iets vaker dan de Sedan (en dat bij de Insignia dan juist weer niet). Dat is ook wel logisch omdat uit een draadje elders op dit forum blijkt dat de Ph3 als leasebak relatief populairder is dan de Ph1 en Ph2. En veel leasebakken zijn Tourer omdat een stationwagon vaak wat praktischer is dan een sedan, mooier niet i.m.h.o. maar voor de beroepsrijder wel praktischer.
Geeft je als sedanrijder dan wel weer een gevoel van een zekere exclusiviteit .... toch. Overigens staan bij ons in de straat één Insignia (Tourer) en twee C5's (Sedan), de uitzondering bevestigt de regel.
Ik rijd veel op de A2 ri. Nieuwegein of A58 Rotterdam...... werk in Eindhoven. Maar zie zelden een sedan , enkele keer een Tourer. De Insignia is een mooie auto, jammer dat het een Opel is