Bouwjaar: 2005citroen a2 schreef:Weet iemand waar die bougies zitten ik heb een hele middag lopen zoeken maar niet gevonden.
Kan iemand mij helpen?
Phase: 1

Bouwjaar: 2005citroen a2 schreef:Weet iemand waar die bougies zitten ik heb een hele middag lopen zoeken maar niet gevonden.
Kan iemand mij helpen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ingeruild ? Sleutels op de balie gelegt onder vermelding dat de koop ontbonden is, en geld terug... Vervolgens ander auto kopen...edgo schreef:Ik zelf zou allang de dame weer ingeruild hebben, mijn vertrouwen zou ik toch echt helemaal kwijt zijn!
Ben ik niet met je eens, de garage heeft geprobeert het euvel te repareren, keer op keer, tevergeefs. Da's niet 'geholpen zijn'geholpen ben je als de storing weg is...WackoH schreef:Eigenlijk is de oorzaak maar klein (een lekkende sensor en/of schroefdraad). Maar door slechte diagnose van het probleem en langzaam werkende garage is het wel een drama geworden.
Om op dit moment hiervoor de sleutels op de toonbank te leggen vind ik wel ver gaan. De garage heef je tenslotte wel steeds geholpen.
Idd. en je hoeft een leverancier slechts een paar keer de kans te geven het probleem op te lossen, dat heb je al ruimschoots gedaan. Idd. tijd om een "redelijke termijn" te stellen.Je zou eens kunnen proberen om een (schriftelijke) deadline te stellen. Binnen twee weken moeten de problemen zijn opgelost anders ga je er werk van maken om de koop te ontbinden omdat de auto en de service van de garage niet aan je verwachtingen voldoen. Kijk eens op consuwijzer.nl voor wat kreten om de verkoper een beetje schrik aan te jagen.
Ach, een kwestie van definitiejpiek schreef:Ben ik niet met je eens, de garage heeft geprobeert het euvel te repareren, keer op keer, tevergeefs. Da's niet 'geholpen zijn'geholpen ben je als de storing weg is...
Maar dat kwam toch doordat er water via het sensorkabeltje een computer in liep (welke trouwens? Die naast de radiator zit?)jpiek schreef:Ik lees in het begin alleen maar over storingsmeldingen en noodloopprocedures, niets over lekken koelwater.
We zijn het iig met elkaar eensjpiek schreef:Idd. en je hoeft een leverancier slechts een paar keer de kans te geven het probleem op te lossen, dat heb je al ruimschoots gedaan. Idd. tijd om een "redelijke termijn" te stellen.
Dit heb ik niet in mijn posting vermeld maar de allereerste storingsmelding daarbij zat eveneens de melding dat er koelvloeistog lekte. De auto is vervolgens een dag bij bij de garage geweest en goed bevonden. Als toen de oorzaak van de lekkage was ontdekt dan was de wellicht de computer niet defect geraakt. Maar goed er kunnen natuurlijk verschillende storingen tegelijk hebben bestaan.jpiek schreef:[
Ik lees in het begin alleen mar oer storingsmeldingen en noodloopprocedures, nets over lekken koelwater.
Dat zie ik pas halverwege,