Ronald schreef:
Of ze snelheidscontroles op TMC zetten is een keuze van de zender/omroep niet van de techniek.
Ik krijg ze in NL ook zeer zelden, 1x per 10.000 km ofzo en zeker niet via Radio 1.
Ergo, er zal één zender in NL zijn die die info doorgeeft en die zender zal bijna nooit door onze TMC electronica geselecteerd worden, anders zou ik er toch wel 10 per dag ipv 3 per jaar krijgen.
Blijft een bagger systeem dat TMC.
OP m'n losse navigon krijg ik ze regelmatig, op de route... Kijk ik in het totaaloverzicht dan staat het tamelijk vol van meldngen, afhankelijk van de actiefiteit van de flitspolitie...
Dus de Signalen zijn er zeker wel... Een en code om welk type melding het gaat. Dus toch techniek of de navia is met die codes doet.
De Navigon doet er erg veel mee, ik heb zelfs waarschuwingen vanwege vallend ijs, ijzel, overstromingsgevaar, neerstortende vliegtuigen, rellen en zelfs een staking midden op de A15 gezien. 'Helaas' berustten geen van de meldingen op waarheid. Zit er af en toe en stagaire achter de knoppen ?
Qua files is TMC soms gewoon te laat, maar erg veel doe je daar niet aan vrees ik.