Helaas werkte dit niet zoals ik vanavond heb kunnen uittesten.Klussie schreef: Wil je er tijdelijk even van verlost zijn dan haal je de afdekkap even los waaronder het stekkertje zit.
Stekkertje losnemen en klaar is Case
De rest van het onderzoek van vandaag staat hieronder.
Heb ik ook aan gedacht toen ik een weerstand in de orde van 40 ohm mat. Nu is dit zo'n erg gevoelig electronische meter en als er dan een stoorpulsje bij zit is de waarde moeilijk te interpreteren. En om nu meteen met een oscilloscoop naar buiten te gaan.Koentje schreef: Is je massa wel in orde? Als je de achterruitverwarming mee meet dan kan het wel eens zo zijn dat er roestvorming is bij de massa verbinding (aan het vaste gedeelte van de bedrading. Waar dat precies is weet ik niet). Het zou dan kunnen dat als je de verwarming inschakelt dat dan de ruit opent. Het houd hier wel een beetje op met de specifieke kennis over de C5.
Toen het opengaan bleef nadat de connector van de schakelaar los was heb ik uiteindelijk maar weer het gele draadje van de koperbaan losgehaald en weg was het openspringen. Het probleem zit dus echt in de ruit zelf en zal als laatste test de koperbaan loshalen bij het soldeerpunt en deze rechtstreeks verbinden met de connector zonder dat de ruit in het circuit zit en heb goede hoop dat het dan wel werkt. Wordt vervolgd!
Chris, die ook vind dat wat erop zit moet werken