Die eerste maanden heb ik op sprittmonitor staan als niet meetellend: de eerste tankbeurten na de reparatie van de gasinstallatie heb ik als eerste tankbeurt aangemerkt. De tankbeurten daarvoor worden bij spritmonitor niet meegerekend.Ronald schreef:Was me al opgevallen dat je een minimale bezineverbruiker bent. 8 1/2 liter na bijna 10.000 km rijden.EW schreef:Volgens mij zit mijn benzineverbruik op 0,5 l/100 km......Bij mij telt mee dat ik eerst een paar maandjes alleen op benzine gereden heb, dat maak ik nooit meer goed.
gr. Ronald
Die 8,5 liter was overigens alleen om van die melding af te komen (en omdat ik echt geen flauw idee had waar mijn benzinevoorraad op stond). Heb ik ook aangemerkt als zijnde een niet volle tank.
Maar het valt me heel erg mee. Zeker als je bedenkt dat wij heel veel heel korte stukjes rijden: elke woensdag en donderdag rijdt mijn vrouw naar het kdv (2km) en dan naar haar werk (9km), terug naar het kdv en weer naar huis.
Ook mag ze graag de auto gebruiken om de oudste naar school te brengen (naast het kdv). Ofwel twee keer 2km.