voor de rest is het mond op mondreclame
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1,2 & II (PH3) type X7 die is bedoeld voor alle types in de categorie algemene vragen.
C5club Die-Hard


Berichten: 593
Lid geworden op: 15 jul 2007 04:03
Auto: C5 berline 2.0 16V exclusive
Opties: Alles
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Organummer: 9325CJ
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 258.000
Kleur: groen
Locatie: Zuid-limburg
In zijn algemeen zou ik voor een kleine garage gaan of de zelfstandige specialist, dealer zou ik niet aanraden, nogal prijzig en je weet nooit wie er aan je auto heeft gesleuteld.
voor de rest is het mond op mondreclame
voor de rest is het mond op mondreclame
Berichten: 1284
Lid geworden op: 06 feb 2007 21:35
Auto: c5
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Locatie: Ouddorp ZH
THEFXR schreef:In zijn algemeen zou ik voor een kleine garage gaan of de zelfstandige specialist, dealer zou ik niet aanraden, nogal prijzig en je weet nooit wie er aan je auto heeft gesleuteld.
gatverTHEFXR schreef:voor de rest is het mond op mondreclame
C5club Rookie


Berichten: 42
Lid geworden op: 09 apr 2007 10:09
Auto: C5 Break exclusive 2 liter
Opties: de hele mikmak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
Kleur: donkergrijs
Locatie: Ede
wie of wat is J.O?JHV schreef:Al zal ik voor de elektronica en specifieke in- en afstellingen sneller naar J.O gaan.
Terecht of niet maar zo ligt het.
Johan
... ik zoek eigenlijk nog steeds een betrouwbare garage in de buurt van Ede.
Van Hunnik in Ede heb ik eigenlijk wel gehad ...
Van Hunnik Veenendaal heeft een betere uitstraling.
Wat ik verwacht van een garage is:
- betrouwbaar en eerlijk advies, zonder poespas. Ook zeggen dat je iets niet weet (kost meestal meer namelijk);
- geen onnodige werkzaamheden (goede diagnose dus, uitgaande van eerlijkheid);
- vriendelijkheid en meedenken. Je moet met elkaar overweg kunnen
- inhoudelijk:
-- uiteraard thuis met citroen, en specifiek C5
-- LPG (AG) in samenhang met de complexiteit van tegenwoordige auto's: Ik heb nog steeds niemand gevonden die mij nou kan uitleggen hoe LPG in een C5 werkt. De een zegt dit, de ander dat, en spreken elkaar tegen.
als iemand het weet, laat het weten.
Oja, een persoonlijk 'afbranden' hier of ergens anders, vind ik eigenlijk niet kunnen. Ik ga er van uit dat iedereen z'n best doet. Punt is dat niet iedereen dit even handig doet of laat zien, of zelfs vreemd overbrengt. Mensen zijn rare dingen ...
--
Jo!
C5 break exclusive, 2 liter LPG, donkergrijs
Jo!
C5 break exclusive, 2 liter LPG, donkergrijs
Berichten: 14808
Lid geworden op: 28 mei 2006 00:36
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Locatie: 0183
Contacteer:
We dwalen wat af hier, maar J.O. is Oldenhage, de dealer uit Nieuw-Vennep. Zijn expertise is vermaard...
Groeten,
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
C5club Rookie


Berichten: 42
Lid geworden op: 09 apr 2007 10:09
Auto: C5 Break exclusive 2 liter
Opties: de hele mikmak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
Kleur: donkergrijs
Locatie: Ede
... is wat ver voor mijHarm van Beek schreef:We dwalen wat af hier, maar J.O. is Oldenhage, de dealer uit Nieuw-Vennep. Zijn expertise is vermaard...
--
Jo!
C5 break exclusive, 2 liter LPG, donkergrijs
Jo!
C5 break exclusive, 2 liter LPG, donkergrijs
Berichten: 6169
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:42
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Locatie: Hoogkarspel (1616)
Als je een hele slechte behandeling hebt gehad, of de fout is nog niet gevonden ondanks dure rekeningen mag je dat hier echt wel vermelden hoor, ik ben altijd liever gewaarschuwd.Jo_ schreef:Oja, een persoonlijk 'afbranden' hier of ergens anders, vind ik eigenlijk niet kunnen.
En als het een 1 mans garage is dan is dat "persoonlijk afbranden" niet te vermijden, hij kan niemand anders de schuld geven.
Omgekeerd mag je ook een goede behandeling gerust vermelden, misschien zal ons aller JO ook wel eens een fout maken, maar tot op heden hebben we daarvan nog niets gehoord.
Je zou deze 1 mans garage in Arnhem (Duiven achter de praxis/Ikea) eens kunnen proberen.
Citroen Specialist Harry Verhoeven
Fotograaf 28
6921 RR Duiven
Telefoon (026) 312 00 98
Fax (026) 312 17 20
info@citroenverhoeven.nl
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
C5club Rookie


Berichten: 42
Lid geworden op: 09 apr 2007 10:09
Auto: C5 Break exclusive 2 liter
Opties: de hele mikmak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
Kleur: donkergrijs
Locatie: Ede
wat ik zoal gedaan heb aan de auto afgelopen jaar (voor de goede orde: tekst tussen aanhalingstekens is wel wat iemand zei, maar natuurlijk niet helemaal letterlijk, het gaat om de strekking en toonzetting):Klaverblaadje schreef:Als je een hele slechte behandeling hebt gehad, of de fout is nog niet gevonden ondanks dure rekeningen mag je dat hier echt wel vermelden hoor, ik ben altijd liever gewaarschuwd.Jo_ schreef:Oja, een persoonlijk 'afbranden' hier of ergens anders, vind ik eigenlijk niet kunnen.
knip
Omgekeerd mag je ook een goede behandeling gerust vermelden, misschien zal ons aller JO ook wel eens een fout maken, maar tot op heden hebben we daarvan nog niets gehoord.
- - versnellingsbak revisie (automaat): de 2e versnelling was gaar. Uitstekend gereviseerd door Hans van Beurden voor een redelijke prijs (1500 euro) + een aantal tips. Aan te bevelen. Hij levert waar voor het geld.
- op vakantie: oliedruk van de motor was niet meer te meten. Niet echt lekker met een caravan in de bergen. Alleen citroen Luxemburg (hoofdgarage) kon het repareren (vervangen van een sensor) na veel nukken (onbeschoft behandeld daar als 'buitenlander') kosten ±200 euro;
- melding "antivervuilingseenheid werkt onvoldoende" verschijnt aan het eind van de vakantie + een oude verf lucht uit de uitlaat. In Frankrijk (notabene het land van citroen) geen garage die ook maar 1 poot wilde uitsteken - nergens een snelservice te vinden. ANWB gebeld: die kwamen met een hele vragenlijst over wie ik was, waar ik was, hoe ik was (enfin, een onnodig vragenuurtje, want die gegevens horen e op het scherm te hebben staan), wordt ik later teruggebeld door de wegenwacht met het advies "het zal wel de katalysator zijn ... als u nou even 160 op de snelweg gaat rijden, dan wordt de katalysator goed heet en dat blaas je 'm wel schoon." Echt, dit is letterlijk wat ze zeiden. Moet je je voorstellen, op de Peage, met een aardige caravan er achter, heuvel op en af, met 3 kinderen op de achterbank, en dan 160 gaan scheuren. Ik was er echt even stil van (en dat gebeurt mij niet gauw), en kon alleen maar verbaasd vragen hoe hun dat dachten te doen. Antwoord was " nou dan koppelt u toch even de caravan af, en gaat u alleen verder." werkelijk .... daar kon ik het dus mee doen.
Bij thuiskomst uiteraard direct naar de garage (van hunnik in Ede), ... " tja lastig, waarschijnlijk de kat, maar dat kunnen we niet zien." Enfin, uitgaande van het vertrouwen in hun expertise een tweedehands kat. bij Vos opgehaald (300 euro, montage ± 100 euro). Probleem niet over. "O, het is de luchtinlaatmotor. Die is defect, en die moet je vervangen, want daar kan het systeem niet omheen ... ja je hebt 'm hier in Nederland niet nodig". kosten 180 euro (zelf ingezet). Probleem nog niet over. "O, er zit hier een slangetje los van het gas, ja dat zal het dan wel zijn, want dan is er geen vaccuum en dat geeft storingen". Het zelfde oude slangetje vastgezet met slangklemmen. Dit was dan kostenloos. Maar het probleem was nog niet opgelost.
Ik naar een LPG 'specialist' hier in Ede, want ik had de melding "antivervuilingseenheid werkt onvoldoende" nog steeds. Dar las de man de computer van de auto uit en zei "O ik zie het al, dat is duidelijk een vaccuum probleem". Hij loopt naar de open motorkap en trekt zo, haast zonder kijken, het gewreekte slangetje uit de auto met de melding "die is helemaal gaar". En inderdaad, helemaal gaar. Nieuw slangetje en een rekening voor resetten van de computer en het slangetje: 25 euro
Nu een paar weken gereden zonder melding, en pats, daar was ie weer! Balen dus, want het probleem was dus toch nog niet opgelost.
Weer naar de garage, dit keer naar een LPG-specialist in beneden Leeuwen (kon ik mooi combineren mer Renard (comfortbollen plaatsen (totaal incl olie e.d. 380 euro)). Aldaar zei de lpg-man 'het probleem zou best in de lpg-installatie kunnen zitten". Helaas kon hij (met al z'n kennis en apparatuur) de lpg-computer niet uitlezen (AG-installatie). Wel gereset, en weer een paar weken zonder melding gereden (kosten weer 25 euro voor het resetten).
vorige week naar van Hunnik in Veenendaal: computer gereset met de melding "we vonden nog een storing in de motor van de luchtinlaat, maar die hebben we met onze peugeot-computer uitgezet, want dat kan niet met de citroen-computer. je hebt dat ding toch niet nodig". (o, dacht ik toen, dat is ook zonde, ik heb er net een nieuwe in gezet ...). Nu rijd ik alweer een week zonder de storing, en mogelijk is alles veroorzaakt door een combinatie van een gaar vaccuumslangetje en een defecte inlaatmotor. Maar zeker weten doen we dat (nog) niet. De uitlaat stinkt nog steeds naar oude verf overigens (bij koude start)
En dit is waar ik van baal, dat eigenlijk. niemand tot nog toe die mij kan aangeven wat er nou aan de hand is.
- lekkage aan de stuurbekrachtigingsslangen. vervangen bij renard. Prijsopgaaf was ong. 200 euro + 1 uurtje werk. bleek toch iets meer. rekening bedroeg bijna 400 euro.
- totaal versleten remblokken achter (staal op staal), ondanks een reguliere beurt in Ede (± 350 euro). een beetje expert kan inschatten hoelang zoiets nog meegaat, als hij z'n klant kent. gelukkig net op tijd vervangen, er was nog geen schade aan de remschijven toch weer 100 euro.
Enfin, dit is het verhaal, en ook waarom ik niet blij ben met de garage in Ede.
is een idee, maar ook niet naast de deur. ik ga maar 'ns een tijdje van Hunnik in Veenendaal aankijken. Dat was voorheen een Peugeot garage, waar nu Citroen bij in is gekomen.Klaverblaadje schreef:Je zou deze 1 mans garage in Arnhem (Duiven achter de praxis/Ikea) eens kunnen proberen.
We zien wel
--
Jo!
C5 break exclusive, 2 liter LPG, donkergrijs
Jo!
C5 break exclusive, 2 liter LPG, donkergrijs
Berichten: 14808
Lid geworden op: 28 mei 2006 00:36
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Locatie: 0183
Contacteer:
Ik vrees dat een wat langer ritje naar een garage die wel goed bekend staat, je wel eens een boel ellende zou kunnen besparen....
Groeten,
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Berichten: 6169
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:42
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Locatie: Hoogkarspel (1616)
De plaatselijke dealer hier is maar 8 km, en goed voor ruitenwisserbladen, maar ik heb het er echt wel voor over om die 70 km naar Oldenhage te rijden omdat ik zeker weet dat ik die extra € 10,- voor de brandstof er dubbel en dwars uitkomt.Jo_ schreef:is een idee, maar ook niet naast de deur.
Ik heb toch echt andere ervaringen, wel een snelservice, direct geholpen en geen kosten in rekening gebracht, alleen een handdruk.Jo_ schreef:In Frankrijk (notabene het land van citroen) geen garage die ook maar 1 poot wilde uitsteken - nergens een snelservice te vinden.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
Berichten: 3648
Lid geworden op: 13 apr 2007 23:29
Auto: Citroën C4 Grand Picasso
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 116.160
Kleur: Zilver Metallic
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Zie mijn draadje "Na half jaar weer storing uitlaatgas", kan wel ff duren dat zoeken bij LPG...Jo_ schreef:
vorige week naar van Hunnik in Veenendaal: computer gereset met de melding "we vonden nog een storing in de motor van de luchtinlaat, maar die hebben we met onze peugeot-computer uitgezet, want dat kan niet met de citroen-computer. je hebt dat ding toch niet nodig". (o, dacht ik toen, dat is ook zonde, ik heb er net een nieuwe in gezet ...). Nu rijd ik alweer een week zonder de storing, en mogelijk is alles veroorzaakt door een combinatie van een gaar vaccuumslangetje en een defecte inlaatmotor. Maar zeker weten doen we dat (nog) niet. De uitlaat stinkt nog steeds naar oude verf overigens (bij koude start)
Johan
C5club Rookie


Berichten: 42
Lid geworden op: 09 apr 2007 10:09
Auto: C5 Break exclusive 2 liter
Opties: de hele mikmak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
Kleur: donkergrijs
Locatie: Ede
ik weet niet waar dat draadje staat (kan ik niet vinden), maar ik ben wel benieuwd naar andere ervaringen.jpiek schreef: Zie mijn draadje "Na half jaar weer storing uitlaatgas", kan wel ff duren dat zoeken bij LPG...
kun je een link hier plakken?
--
Jo!
C5 break exclusive, 2 liter LPG, donkergrijs
Jo!
C5 break exclusive, 2 liter LPG, donkergrijs
Berichten: 3648
Lid geworden op: 13 apr 2007 23:29
Auto: Citroën C4 Grand Picasso
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 116.160
Kleur: Zilver Metallic
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Berichten: 6523
Lid geworden op: 27 mei 2006 05:57
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Locatie: Het rijk van Nijmegen
Contacteer:
oftwel hoe geraken we van comfortbollen op een pagina vol LPG problemen... 
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Berichten: 14808
Lid geworden op: 28 mei 2006 00:36
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Locatie: 0183
Contacteer:
Thnxs ET...Harm van Beek schreef: We dwalen wat af hier, ...
Groeten,
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Uiteraard bedoel ik een auto dealer...
Ik ben er achter gekomen dat mijn dealer in Deventer er blijkbaar de brui aan gegeven heeft, want sinds kort verschijnen er advertenties onder een ander naam in de bladen hier. Maar wel onder hetzelfde adres en telefoonnummer.
De "oude" dealer is Warnar en de nieuwe naam die verschijnt is Coolen. Dat is voor zover ik kan nagaan een dealer uit Apeldoorn. Ik had al geen hoge pet op van Warnar (helaas) en daarom is het misschien inderdaad beter dat hij stopt, maar meer benieuwd ben ik naar eventuele ervaringen door jullie opgedaan met Coolen...
Inmiddels had ik al besloten om het verder op te zoeken voor onderhoud e.d. bij een garage die ik 1000%
meer vertrouw dan Warnar
( maar wel ruim 35 km verderop) , maar misschien dat Coolen toch ook een goede naam heeft opgebouwd en dat hij óók mijn vertrouwen zou kunnen krijgen...Zou wel makkelijk zijn, want die garage is bijna binnen loopafstand en zeker met de fiets goed te doen...( geeft ook weer zijn voordelen i.p.v. 35 km rijden en eventueel een leenauto .. gemak dient de mens..)
Ik ben er achter gekomen dat mijn dealer in Deventer er blijkbaar de brui aan gegeven heeft, want sinds kort verschijnen er advertenties onder een ander naam in de bladen hier. Maar wel onder hetzelfde adres en telefoonnummer.
De "oude" dealer is Warnar en de nieuwe naam die verschijnt is Coolen. Dat is voor zover ik kan nagaan een dealer uit Apeldoorn. Ik had al geen hoge pet op van Warnar (helaas) en daarom is het misschien inderdaad beter dat hij stopt, maar meer benieuwd ben ik naar eventuele ervaringen door jullie opgedaan met Coolen...
Inmiddels had ik al besloten om het verder op te zoeken voor onderhoud e.d. bij een garage die ik 1000%
( maar wel ruim 35 km verderop) , maar misschien dat Coolen toch ook een goede naam heeft opgebouwd en dat hij óók mijn vertrouwen zou kunnen krijgen...Zou wel makkelijk zijn, want die garage is bijna binnen loopafstand en zeker met de fiets goed te doen...( geeft ook weer zijn voordelen i.p.v. 35 km rijden en eventueel een leenauto .. gemak dient de mens..)




