Dat ziet er niet uit als de normale stand, of er zitten veel te kleine wieltjes onder, maar da's lastig te zien met die skirts/dorpels.
Je moet je eerst afvragen waarom je dit wil, het is geen vag-produkt of ander Duits barrel.

Is het puur voor de looks dan moet je hem gewoon in de lage stand parkeren.
Er was al een uitgebreid draadje over verlagen waarin de achterliggende techniek en overwegingen voor HP worden besproken.
zie deze link
Hier nog een draadje over een aftermarket flutje om de boel te verklooien, met daarin ook de exacte methode om de hoogte te controleren en te stellen:
zie deze link
Sowieso gaat de auto al vanzelf hoger (+13mm) en lager (-10mm) afhankelijk van de staat van het wegdek en de snelheid.
zie dit plaatje
NB De combinatie van brede(re) banden en een nog lagere rijstand (dan de -15mm verlaagde snelwegstand) levert dankzij een hele lichte camberverandering vóór een versmalling op van de effectieve spoorbreedte, waarmee je dus de stabiliteit en grip aantast. Zoals ik in de link hierboven als zei: als het lonend was geweest om de C5 op snelheid nog verder te verlagen dan had men dat wel af-fabriek gedaan.