Beste mensen,mijn boze droom is vandaag ook uit gekomen,

ik zag vanmorgen dat m,n C5 achterover hing,vervolgens klik ik de deuren open en ging die de lucht weer in,vervolgens een paar uur later weer gekeken en ja hoor weer achter over,ben er heen gegaan en heb geprobeert op de knopjes te drukken van zakken en stijgen,wel de voorkant zakte ook maar niets kwam meer de lucht in ff,, heb de auto voor de deur weggehaald omdat deze op de stoep stond en een paar straten verderop weer neer gezet,ik merkte bij het sturen dat er een raar geluid onder de kap weg kwam,dus dacht gelijk aan olie tekort.
Ik kwam weer terug op de plek waar de C5 gestaan heeft en ja hoor er lag een plas olie rechts achter bij de auto (dus rechterachterkant)
Wat nu ?? olie bijvullen morgen en naar de garage rijden en de portomonee goed vullen voor de te dure garages of valt de schade mee ?
Wie heeft er ervaring met dit en wat ging het je kosten ?
Of zijn er monteurs op deze site die zeggen oh dat doe ik wel even voor een aanneembaar bedrag ?
(ik woon omgeving zwolle) en heb geen zin klauwen met geld uit te geven voor deze (net) aangeschafte wagen (zonder garantie ff)
Graag jullie reactie`s bvd