Pagina 1 van 1
Duo-sim en SMS ?
Geplaatst: 08 mar 2009 14:22
door C5_ks
hallo allemaal,
merkte vorige week dat ik geen SMS kan versturen via de duo-sim !? Krijg dan de melding "SMS bericht niet verstuurd". Heeft iemand van jullie dat ook al ervaren ?
Re: Duo-sim en SMS ?
Geplaatst: 08 mar 2009 23:37
door Menno
Staat het nummer van de sms centrale wel OK ??
Re: Duo-sim en SMS ?
Geplaatst: 12 mar 2009 19:54
door C5_ks
bedankt voor de tip Menno; 'k zal dadelijk eens even kijken. heb die kaart al jaren en die zat altijd in de auto, maar (vraag ik me nu af) of ik hem ooit voor uitgaande SMS'en gebruikt heb.....?
Re: Duo-sim en SMS ?
Geplaatst: 09 apr 2009 15:09
door oudedaf
ik heb er ook een dual sim inzitten en bij geen probleem alles werkt maar wel de sms centrale goed configureren wat betreft nummer
Re: Duo-sim en SMS ?
Geplaatst: 09 apr 2009 21:50
door axl
wie is je provider?
Re: Duo-sim en SMS ?
Geplaatst: 12 apr 2009 12:02
door C5_ks
heb KPN als provider. Zal morgen eens proberen of het aan de instellingen ligt en anders wissel ik kaarten wel eens.
Re: Duo-sim en SMS ?
Geplaatst: 13 apr 2009 13:08
door C5_ks
heb nummer voor de berichtencentrale aangepast en het werkt
bedankt