C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 mei 2008 00:43
Auto: C5 Tourer Ligne Business
Opties: afneembare trekhaak
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 90000
Kleur: gris fulminator
C5club Fan
C5club Fan
Duo-sim en SMS ?

Bericht door C5_ks »

hallo allemaal,
merkte vorige week dat ik geen SMS kan versturen via de duo-sim !? Krijg dan de melding "SMS bericht niet verstuurd". Heeft iemand van jullie dat ook al ervaren ?
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Gebruikersavatar
Beheerder
Beheerder
Re: Duo-sim en SMS ?

Bericht door Menno »

Staat het nummer van de sms centrale wel OK ??

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 mei 2008 00:43
Auto: C5 Tourer Ligne Business
Opties: afneembare trekhaak
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 90000
Kleur: gris fulminator
C5club Fan
C5club Fan
Re: Duo-sim en SMS ?

Bericht door C5_ks »

bedankt voor de tip Menno; 'k zal dadelijk eens even kijken. heb die kaart al jaren en die zat altijd in de auto, maar (vraag ik me nu af) of ik hem ooit voor uitgaande SMS'en gebruikt heb.....?
oudedaf
oudedaf
Re: Duo-sim en SMS ?

Bericht door oudedaf »

ik heb er ook een dual sim inzitten en bij geen probleem alles werkt maar wel de sms centrale goed configureren wat betreft nummer
axl
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Berichten: 297
Lid geworden op: 04 jul 2006 00:07
Auto: geen citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Re: Duo-sim en SMS ?

Bericht door axl »

wie is je provider?
C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 mei 2008 00:43
Auto: C5 Tourer Ligne Business
Opties: afneembare trekhaak
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 90000
Kleur: gris fulminator
C5club Fan
C5club Fan
Re: Duo-sim en SMS ?

Bericht door C5_ks »

heb KPN als provider. Zal morgen eens proberen of het aan de instellingen ligt en anders wissel ik kaarten wel eens.
C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 64
Lid geworden op: 21 mei 2008 00:43
Auto: C5 Tourer Ligne Business
Opties: afneembare trekhaak
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 90000
Kleur: gris fulminator
C5club Fan
C5club Fan
Re: Duo-sim en SMS ?

Bericht door C5_ks »

heb nummer voor de berichtencentrale aangepast en het werkt :)
bedankt
Plaats reactie