Pagina 1 van 1

Eerste scherm navigatie C5 III

Geplaatst: 15 jan 2009 15:30
door Berkrod
Hoi,

ALs ik mijn C5 III (dus nieuwste versie) start, zie ik soms op het scherm van de geintegreerde navigatie een schermpje waarin het aantal satelieten en de lengte en breedte graag staat. Dit scherm verdwijnt daarna snel voor het normale naviagtievenster.

Ik kan dit scherm verder nergens terugvinden in de instellingen.

Is er een manier om dit scherm zelf tevoorzijn te toveren, zodat je de lengte/breedte graag en aantal sattelieten kan zien?

Thanks!

Re: Eerste scherm navigatie C5 III

Geplaatst: 15 jan 2009 16:18
door Harm
Ik heb het draadje maar even verplaatst.

Is het niet gewoon een controleschermpje?
In de (oude) navi in de Ph.1 kon je het wel terugvinden in de menu's. Raar :smt017

Re: Eerste scherm navigatie C5 III

Geplaatst: 16 jan 2009 08:15
door Berkrod
Ja, stom, sorry, in de snelheid in verkeerde topic geplaatst.

Nee, ik kan het scherm dus nergens naar boven krijgen!

Re: Eerste scherm navigatie C5 III

Geplaatst: 16 jan 2009 10:34
door Citroƫnnetje
Ik zal eens opletten...

Re: Eerste scherm navigatie C5 III

Geplaatst: 16 jan 2009 13:10
door Berkrod
Het schermpje is ook niet altijd zichtbaar, ik heb het idee dat het te maken heeft met hoe snel het systeem opstart als je de auto start.
Als je snel de auto start na het openen van de auto zie je hem sneller volgens mij.

Re: Eerste scherm navigatie C5 III

Geplaatst: 21 feb 2009 11:27
door arendonk
Ik heb 't nog niet gezien eigenlijk.

Re: Eerste scherm navigatie C5 III

Geplaatst: 22 feb 2009 15:16
door exroosje
De Rt3 laat dit scherm alleen zien zolang de kaarten nog niet ingelezen zijn. Eject je de CD dan verschijnt dat scherm ook weer. Op de RT4 kun je de kaarten niet verwijderen want op harde schijf. Denk dat je het scherm dus niet kunt terugkrijgen als ie eenmaal draait.

Re: Eerste scherm navigatie C5 III

Geplaatst: 22 feb 2009 20:27
door EvilTwin
exroosje schreef:De Rt3 laat dit scherm alleen zien zolang de kaarten nog niet ingelezen zijn. Eject je de CD dan verschijnt dat scherm ook weer. Op de RT4 kun je de kaarten niet verwijderen want op harde schijf. Denk dat je het scherm dus niet kunt terugkrijgen als ie eenmaal draait.
je kunt de auto tot buiten de kaart rijden :idea:

CD versie:

Afbeelding

Re: Eerste scherm navigatie C5 III

Geplaatst: 23 feb 2009 13:58
door Berkrod
hehe, dat wordt een eind rijden om buiten west europa te komen voor dat schermpje dan!

Re: Eerste scherm navigatie C5 III

Geplaatst: 23 feb 2009 14:01
door Harm
Ach, de Waddenzee of de Noordzee in helpt ook al. ook tegen de warme voeten :lol: