Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie elektronica & navigatie.
Hoi,
ALs ik mijn C5 III (dus nieuwste versie) start, zie ik soms op het scherm van de geintegreerde navigatie een schermpje waarin het aantal satelieten en de lengte en breedte graag staat. Dit scherm verdwijnt daarna snel voor het normale naviagtievenster.
Ik kan dit scherm verder nergens terugvinden in de instellingen.
Is er een manier om dit scherm zelf tevoorzijn te toveren, zodat je de lengte/breedte graag en aantal sattelieten kan zien?
Thanks!
ALs ik mijn C5 III (dus nieuwste versie) start, zie ik soms op het scherm van de geintegreerde navigatie een schermpje waarin het aantal satelieten en de lengte en breedte graag staat. Dit scherm verdwijnt daarna snel voor het normale naviagtievenster.
Ik kan dit scherm verder nergens terugvinden in de instellingen.
Is er een manier om dit scherm zelf tevoorzijn te toveren, zodat je de lengte/breedte graag en aantal sattelieten kan zien?
Thanks!
Berichten: 14788
Lid geworden op: 28 mei 2006 00:36
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Ik heb het draadje maar even verplaatst.
Is het niet gewoon een controleschermpje?
In de (oude) navi in de Ph.1 kon je het wel terugvinden in de menu's. Raar
Is het niet gewoon een controleschermpje?
In de (oude) navi in de Ph.1 kon je het wel terugvinden in de menu's. Raar
Groeten,
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Ja, stom, sorry, in de snelheid in verkeerde topic geplaatst.
Nee, ik kan het scherm dus nergens naar boven krijgen!
Nee, ik kan het scherm dus nergens naar boven krijgen!
Berichten: 1614
Lid geworden op: 07 okt 2007 20:15
Auto: C5 V6 Exclusive
Opties: Vol incl. standkachel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: E
Phase: 2
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 223.000
Kleur: Blue Mauritius
Ik zal eens opletten...
Terug op het oude nest....Gewoon omdat het kan.
Het schermpje is ook niet altijd zichtbaar, ik heb het idee dat het te maken heeft met hoe snel het systeem opstart als je de auto start.
Als je snel de auto start na het openen van de auto zie je hem sneller volgens mij.
Als je snel de auto start na het openen van de auto zie je hem sneller volgens mij.
Berichten: 1751
Lid geworden op: 29 mei 2006 08:59
Auto: Audi A3 1.4 TFSI G-tron
Opties: MMI, xenon, S-tronic, ASS
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 100000
Kleur: Beluga Bruin
Ik heb 't nog niet gezien eigenlijk.
Berichten: 4024
Lid geworden op: 18 jun 2006 17:01
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
De Rt3 laat dit scherm alleen zien zolang de kaarten nog niet ingelezen zijn. Eject je de CD dan verschijnt dat scherm ook weer. Op de RT4 kun je de kaarten niet verwijderen want op harde schijf. Denk dat je het scherm dus niet kunt terugkrijgen als ie eenmaal draait.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik
Voorheen Ph2V6: 
Berichten: 6520
Lid geworden op: 27 mei 2006 05:57
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
je kunt de auto tot buiten de kaart rijdenexroosje schreef:De Rt3 laat dit scherm alleen zien zolang de kaarten nog niet ingelezen zijn. Eject je de CD dan verschijnt dat scherm ook weer. Op de RT4 kun je de kaarten niet verwijderen want op harde schijf. Denk dat je het scherm dus niet kunt terugkrijgen als ie eenmaal draait.
CD versie:

C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
hehe, dat wordt een eind rijden om buiten west europa te komen voor dat schermpje dan!
Berichten: 14788
Lid geworden op: 28 mei 2006 00:36
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Ach, de Waddenzee of de Noordzee in helpt ook al. ook tegen de warme voeten 
Groeten,
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
Harm.
Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.


