Dat is dan de reden hoe er met de auto wordt omgegaan. 100 bereiders in een gelijke auto 100 verschillende verbruiken en te sorteren in stevige rijders, snelwegrijders stadsrijders, filerijders. Met een gelijke proef waar het gewicht van de voet gelijk is en een vast gesimuleerd patroon heb je een betere vergelijking dan van de verhalen van.......
Je kunt een 5 sterren label veilige auto hebben maar dat is geen garantie hoe geschonden of ongeschonden je uit de auto komt na een aanrijding. Elke aanrijding staat op zich. Bij verwondingen claimt ook niemand de toegewezen sterren, alhoewel met de maatschapij van tegenwoordig.
Dat de de rijsimulatie wat lichtjes staat afgesteld naar de gemiddelde praktijk dat kan best maar dat nadeel geldt voor elk getest voertuig en zal zich in de praktijk vertalen in een hoger verbruik die een gelijke trend zal volgen.
Gebruik het als vergelijkingsmateriaal en niet als gegarandeerd verbruik die achter de punt komma klopt.
als je twee voertuigen hebt waarvan de een 1 op 20 rijdt en de ander 1 op 15 in een test kan dat best 1 op 15 en 1 op 12 worden maar niet omgekeerd. de minst zuinige zal niet ineens de meest zuinige worden bij gelijk rijgedrag van des persoon.
