Pagina 1 van 1

Parrot ls3200 heeft flinke tik bij inschakelen over de speak

Geplaatst: 08 okt 2012 17:23
door F van Erp
Geachte aanwezigen,

We zijn hier bij elkaar .......... euh nee dat is wat anders. :smt017

IK heb een probleempje met mijn parrot LS3200 color.
Iedere keer als er een telefoongesprek binnenkomt, verschiet ik me wezenloos omdat dat gepaard gaat met een luide tik op de speakers.
Voorheen had ik een telefoon die een "stil" auto profiel had, en dan had ik geen last van die tik.
Nu heb ik een Iphone en die heeft dat niet ( althans niet dat ik weet )
Ik meen mij nog te herinneren dat ik nog een (mute)draadje aan moest sluiten om die tik te voorkomen, maar omdat ik er geen last van had ( vanwege dat "stil"profiel ) heb ik dat toen achterwege gelaten.
Nu zou ik toch graag dat draadje aan willen sluiten, maar ik weet zo niet meer welke dat moet zijn en waar die dan op moet.

Herkent iemand dit en zou die mij kunnen helpen ??
Mede bedankt namens mijn oren, mijn hart en mijn speakers. :D

Groeten
Freddie van Erp

Re: Parrot ls3200 heeft flinke tik bij inschakelen over de s

Geplaatst: 08 okt 2012 21:16
door websurfer
ik heb ook dezelfde parrot en geen mute draad en ook geen peer erop aangesloten
zo het dan tot merk gebonden zijn :smt203

Re: Parrot ls3200 heeft flinke tik bij inschakelen over de s

Geplaatst: 11 okt 2012 22:10
door F van Erp
Niemand met een parrot LS 3200 COLOR die dit probleem herkend ??
Of met een andere Parrot, zal waarschijnlijk niet anders zijn.

Misschien dat het helpt als ik vermeld dat de radio in onze C5 een MP3/CD speler en een wisselaar heeft, GEEN navigatie .
Is dat dan een RD3 ??

Groeten

Freddie

Re: Parrot ls3200 heeft flinke tik bij inschakelen over de s

Geplaatst: 11 okt 2012 22:16
door Menno
Is de parrot wel goed aangesloten ?

http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... 89#p251789" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Parrot ls3200 heeft flinke tik bij inschakelen over de s

Geplaatst: 11 okt 2012 22:49
door F van Erp
Voor zover ik kan beoordelen, is de parrot goed aangesloten - op die mute draad na dan.
Hij werkt ook normaal, alleen gaat dat vergezeld met een luide tik bij inschakelen.
Ik heb destijds een verloop voor de C5 van Kram, ISO2car ( oid ) gebruikt.
Alleen weet ik nu niet welke draad ik op de mute ( welk contact is dat ?) moet aansluiten.

Als iemand mij kan helpen, heel graag
Alvast bedankt
groeten

Freddie

Re: Parrot ls3200 heeft flinke tik bij inschakelen over de s

Geplaatst: 12 okt 2012 08:14
door pie-eater
Hmm ik heb een heel zacht tikje met de Parrot i9100 en mijn Galaxy Nexus, en alle andere telefoons die ik eerder had. Heb je het ook met een andere telefoon zonder speciale instellingen? Ben ook benieuwd of het met je iPhone op een andere carkit zou gebeuren. Ik heb bij het aansluiten destijds helemaal niets bijzonders gedaan: geen massa-toestanden en gewoon de iso-stekker aan de aanwezige iso-ingang gekoppeld.

Re: Parrot ls3200 heeft flinke tik bij inschakelen over de s

Geplaatst: 12 okt 2012 09:29
door Menno
F van Erp schreef: Alleen weet ik nu niet welke draad ik op de mute ( welk contact is dat ?) moet aansluiten.
Ik dacht dat dit een losse draad achter de radio was .... hopelijk weet iemand anders dit zeker :smt017

Re: Parrot ls3200 heeft flinke tik bij inschakelen over de s

Geplaatst: 12 okt 2012 16:56
door gerben
Zie dat jouw auto van 2006 is. Heeft die geen ingebouwde bluetooth in de radio. Heb ik wel en werkt prefect in combinatie met mijn Samsung Galaxy. Dan heb je die Parrot niet nodig.