Dit is mijn 2e bericht op dit forum, het 1e ging nog over de keuze van aankoop ts de 2l of 2.2l..
Heb dus voor de 2.2l exclusive met open dak, lederen zetels en..maar met 240dkm ipv de 2.0l sx met 150dkm gekozen..meer met mijn hart dan met mijn verstand(portemonnee) vrees ik maar bon

Nu zijn er een aantal kleine dingen die ik me afvraag:

Krijg af en toe de melding"dieselfilter onmiddellijk reinigen" heb display in het frans gezet en is er kwam iets met fap op dus dit betreft dus de roetfilter denk ik.
Is dit nu iets wat de auto altijd meld als de filter vol raakt en je dus best wat autostrade km's gaat doen of is deze verwittiging niet normaal en betekent dit iets anders?
Bij testen banden spanning zag ik dat vorige eigenaar de 2 voorste banden op 1,8 bar had staan en de achterste op 2,5 bar.
Heeft dit een reden? Heb ze nu alle vier op 2,5 gezet zoals voorgeschreven op deurklever.
Ook trekt de auto een beetje naar rechts op autostrade maar lees hierover zoveel verschillende meningen zoals is vanwege veiligheid of laten uitlijnen of...heb met 2 andere wagens van een ander merk gereden en deze hadden ook die neiging dus...maar mijn xm reed altijd kaarsrecht!
Graag jullie mening hierover.