Nou, laat ik ook eens kijken of ik uit die rare schema's wijs wordt.
Volgens mij zijn BCP3 en 8091 aanduidingen voor dezelfde unit. Vandaar de verwarring. De aansturing lijkt via de motor management computer te verlopen. Misschien omdat daar gewoon nog wat vrije geschakelde contacten waren. Alles is tenslotte via een netwerk met elkaar verbonden.
- De unit BCP3 bevat drie relais.
- De voeding voor de drie relais die de drie elementen aansturen komt direct uit de accu binnen op BB03 en gaat dan naar via drie zekeringen (?) MF1..3 naar drie relais (R1A, R2B en R3C).
- Interessant is hoe de relais worden bekrachtigd. Een zijde van twee spoelen gaat naar de 1320 (Calculateur controle moteur) via 8096 en 8095, de andere zijde gaat naar via C8095 naar de BM34 (BSM= Boitier de Servitude Moteur 34 fusibles).
- De spoel van het derde relais zit enerzijds aan de bekrachtigde zijde van het tweede element, anderszijds aan de BM34. Dus tweede en derde element worden tegelijk aangeschakeld.
Volgens het schema heeft BCP3 plek voor een vierde zekering. Het zou heel goed kunnen dat Willi deze unit al een keer
op deze foto heeft vastgelegd (
zie dit draadje). Hij heeft het over relais van 35A wat goed past bij de verwachte stroom van ~25A. Op het schema dat ik van JW kreeg is ook te zien dat deze unit onder de accu zit.