Dat hebben meer auto's...Ceevijf schreef:
Dat is bij 40-50 km per uur al. FF lekker doorwaaien gaat echt niet lukken.
Dimlichten zijn niet "even" te vervangen. Ook zo'n leuke..
Dat hebben meer auto's...Ceevijf schreef:
Dat is bij 40-50 km per uur al. FF lekker doorwaaien gaat echt niet lukken.
Wim, allereerst mag je het natuurlijk met mijn oneens zijn, prima. Ik vind je argumenten echter niet valide. Een forum IS vrije menigsuiting (onder controle van moderatoren) en een ieder KAN zijn ei kwijt hier.willemcj schreef: En er is ook nog zoiets als vrije meningsuiting en elk forumlid moet hier z'n ei kwijt kunnen.
Het lijkt me juist handig bij het terugzoeken.Ronald schreef:Wim, allereerst mag je het natuurlijk met mijn oneens zijn, prima. Ik vind je argumenten echter niet valide. Een forum IS vrije menigsuiting (onder controle van moderatoren) en een ieder KAN zijn ei kwijt hier.willemcj schreef: En er is ook nog zoiets als vrije meningsuiting en elk forumlid moet hier z'n ei kwijt kunnen.
Mijn argument tegen dit draadje is dat het weinig toegevoegde waarde heeft en een soort verzamelbak wordt van ellende, waar ook niks meer in terug te zoeken is. Een klaagtopic voor iemand die even stoom wil afblazen hebben we al.
Maar jouw mening is als goed als de mijne.
Gr. Ronald
Hier weet ik wel wat op... Als ik alleen in de auto zit, doe ik de beide rechterramen open. Dan gaat er een prachtige luchtstroom door de auto en wordt de ruimte mooi 'gespoeld'.Ceevijf schreef:Dat is bij 40-50 km per uur al. FF lekker doorwaaien gaat echt niet lukken.
Ik ervaar dit toch als een groot minpunt bij Citroen, de auto's zijn niet waarde vast. Als je de PH1 bijvoorbeeld nieuw hebt aangeschaft dan zul je denk ik wel begrijpen wat ik bedoel.Giessenburger schreef: Maar er zijn ook uitgesproken pluspunten (wil ik toch even noemen), buiten het alomgenoemde comfort:
- Lage aanschafprijs tweedehands
Voor nieuwkopers zal dat vast en zeker een minpunt zijn.SkyBuMp schreef:Ik ervaar dit toch als een groot minpunt bij Citroen, de auto's zijn niet waarde vast. Als je de PH1 bijvoorbeeld nieuw hebt aangeschaft dan zul je denk ik wel begrijpen wat ik bedoel.Giessenburger schreef: Maar er zijn ook uitgesproken pluspunten (wil ik toch even noemen), buiten het alomgenoemde comfort:
- Lage aanschafprijs tweedehands