En ja. sterker nog, de auto staat er nog.
Het is een kleine "dorps"garage,die auto's en motoren repareert en airco service en spoelen doet en natuurlijk banden.





Nog een maal dan. Van die dop losdraaien was je uit deze tekst lezende niet op de hoogte. Vreemd dat je dat niet meekrijgt in een training of later als er problemen zijn door het dealerschap.BJG schreef:Toch welJW-C5 schreef: Oftewel, zo'n waarschuwing:zou jou niet ontgaan zijnVERPLICHT : Verwijder de dop van het LDS-reservoir wanneer de auto met behulp van een schaar- of 2-kolomsbrug wordt opgekrikt. Monteer de dop van het LDS-reservoir zodra de auto weer op zijn wielen staat (volgens uitvoering).![]()
Groet,
JWAls je denkt dat je een systeem door en door kent (PH3 was splinternieuw) en hydrauliek in principe gelijk aan ph1 en 2 ga je niet een document lezen voordat je een wagen heft.
Overigens weet ik ook vrijwel zeker dat die opmerking later is toegevoegd, en oorspronkelijk niet in de documentatie stond. De tank werd ook zonder problemen door dienst onderdelen vergoed
Wat bedoel je? Suggereer je nu dat de auto van Frans bij een dealer staat? of dat dealers dit niet weten? (m.i. beide onjuistchathanky schreef: Toch wel bijzonder dat dit na meerdere malen aan bod geweest te zijn dat dit nu opgemerkt wordt door JW terwijl dit bij monteurs van dealers regelmatige kost is dat er een C5 uit de derde generatie op een dergelijke brug geplaatst wordt.)

dat was begin 2008Toch welAls je denkt dat je een systeem door en door kent (PH3 was splinternieuw) en hydrauliek in principe gelijk aan ph1 en 2 ga je niet een document lezen voordat je een wagen heft.