C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 147
Lid geworden op: 17 jun 2009 19:38
Auto: Berline 2.0 16v exl
Opties: bijna alles ???
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 182000
Kleur: d grijs met
Locatie: AMSTERDAM
Gebruikersavatar
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Re:

Bericht door biben »

:citrofiel hier een foto van het uitlaatspruitstuk
gr rob
nixmit schreef:Op het Citroen-forum staan twee draadjes over het reutelende uitlaatspruitstuk,met oplossingen.
Helaas is de foto van Maarten Trilsbeek niet meer te openen.

Hier verder? Dan misschien ook de titel even aanpassen aan het probleem . . .

http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=170191
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=166682
Citroentje
Citroentje
Dit is een fraaie foto. Voor iedereen meteen duidelijk waar het om gaat! :smt038
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 2861
Lid geworden op: 18 jan 2008 21:43
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque
Locatie: Hardenberg
Ja dat is het :smt203
Groeten Marcel

C5 Ph-III Sedan 2.0 16V, Exclusive, 11/2009, Bleu Bourasque

Mijn andere hobby is modelvliegen

Afbeelding
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 596
Lid geworden op: 14 jun 2010 22:23
Auto: C5 Break 2.0 16V AUT4 Difference
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2003
Energielabel: E
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 212000
Kleur: Gris Fulminator
Locatie: Son en Breugel
Is dat flexibele stuk uitlaat makkelijk te verwijderen? Heb er net eens even naar gekeken maar ik vond het er nu niet echt bepaald uitzien alsof het makkelijk los zou gaan... kon er niet eens bij overigens... :oops:
Citroen C5 Break Ph.I 2.0 AUT4 Difference 2003
Peugeot 207 XS 1.6 16V 2006

Eerdere auto's:
Peugeot 107 XS 2007
Citroen Xantia Ph. 2 1.8I 16V 1999
Ford Fiesta 1.1 1986
Renault 5 GTS 1.4 1989
Citroen 2CV6 Club 1983
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 596
Lid geworden op: 14 jun 2010 22:23
Auto: C5 Break 2.0 16V AUT4 Difference
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2003
Energielabel: E
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 212000
Kleur: Gris Fulminator
Locatie: Son en Breugel
Nou het is gelukt hoor.. wat een geklooi om die uitlaat los te krijgen zonder brug... maar het is gelukt, flinke bout tussen die schotjes gerost en het is weer heerlijk stil... 8-)
Citroen C5 Break Ph.I 2.0 AUT4 Difference 2003
Peugeot 207 XS 1.6 16V 2006

Eerdere auto's:
Peugeot 107 XS 2007
Citroen Xantia Ph. 2 1.8I 16V 1999
Ford Fiesta 1.1 1986
Renault 5 GTS 1.4 1989
Citroen 2CV6 Club 1983
Clubcafé-uitbater
Clubcafé-uitbater
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Gebruikersavatar
Clubcafé-uitbater
Clubcafé-uitbater
:smt023
Met vriendelijke groet
Herman.........

Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.

klik



_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 640
Lid geworden op: 19 apr 2010 12:17
Auto: Saab 9-3
Opties: trekhaak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2001
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 210.000
Kleur: Midnight blue
Locatie: Oosterhout
volgende keer eens laten lassen , de beste oplossing , bout kan weer los trillen misschien

bout kan dan in uitlaat schieten en je kat killen etc, ;)
met brug beter te doen wel ja , dan half uurtje werk maar ook ... succes :smt023
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 596
Lid geworden op: 14 jun 2010 22:23
Auto: C5 Break 2.0 16V AUT4 Difference
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2003
Energielabel: E
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 212000
Kleur: Gris Fulminator
Locatie: Son en Breugel
John LeGrand schreef: bout kan dan in uitlaat schieten en je kat killen etc, ;)
Dat zal zo'n vaart niet lopen toch? zit muurvast hoor....
Citroen C5 Break Ph.I 2.0 AUT4 Difference 2003
Peugeot 207 XS 1.6 16V 2006

Eerdere auto's:
Peugeot 107 XS 2007
Citroen Xantia Ph. 2 1.8I 16V 1999
Ford Fiesta 1.1 1986
Renault 5 GTS 1.4 1989
Citroen 2CV6 Club 1983
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 640
Lid geworden op: 19 apr 2010 12:17
Auto: Saab 9-3
Opties: trekhaak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2001
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 210.000
Kleur: Midnight blue
Locatie: Oosterhout
hoop het voor je ,maar word warm en koud hoor ,bij mij ook recent laten lassen

gr john
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 235
Lid geworden op: 08 okt 2010 21:39
Auto: Citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Heb het vandaag bij Citroën/Volvo servicedealer Autopolar te Oirschot laten lassen kosten € 65,00 ex. BTW,kon er op wachten. Bij een officele dealer in Waalre vroegen ze € 149,35 zonder garantie maar liever verkochten ze een nieuw spruitstuk voor € 572,43 incl. montage en bij een officele dealer in Hapert wilde ze het helemaal niet lassen men vreesde voor de kat bij loslaten las.
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 6169
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:42
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Locatie: Hoogkarspel (1616)
breakie schreef:bij een officele dealer in Hapert wilde ze het helemaal niet lassen men vreesde voor de kat bij loslaten las.
Dat zegt meer over de laskwaliteiten van de monteurs. :smt017
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune

シトロエンC6が世界で最高の車
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 235
Lid geworden op: 08 okt 2010 21:39
Auto: Citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Had al mijn twijfels bij deze officele dealer want een tijdje daarvoor weigerde men ook al de olie van de automatische bak te verversen. Dus na de 2 weigering maar na een ander adres gezocht voor onderhoud en dit autobedrijf subdealer van Citroën/Volvo lijkt mij wel iets om in de toekomst mijn auto in onderhoud te geven. Durf blijkt bij de officele dealers te ontbreken. Maar wat een genot en geld waard nu die rammel weg is,iedere fietser en wandelaar keek om bij het optrekken.
C5club Newbie
C5club Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 apr 2013 13:01
Auto: Berline 2.0 hpi exclusive
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 284136
Kleur: blauw metalic
beste heren van het goede rijden,

Ik heb weer een probleem mijn flexibele stuk van mijn uitlaat is kapot gegaan.
is dat te vervangen zonder brug?
Weet iemand er meer over te vertellen wat ik het beste kan doen??
Mag niet teveel kosten want auto gaat helaas weg.
ik rij een C5 hpi uit 2001.

bij voorbaat dank,

johnno
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 6200
Lid geworden op: 20 jul 2007 21:21
Auto: C5 X7 2.0i 16V Berline
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 285000
Kleur: Rouge Profond
Locatie: Apeldoorn
Uitlaat van een demontagebedrijf scoren, kost je het minste. Auto aan de voorzijde opbokken aan beide kanten moet je voldoende ruimte kunnen geven om deze klus zonder brug te klaren. Het kan ook handig zijn om de linkerzijde voor en achter op te bokken, dan kun je de uitlaat bereiken van voor tot achter.
CX-22TRS , XM-2.1 D12 Break , Xantia 1.9 TD Break ,
DSpécial Berline 1970
C5 2.0 i 16V AL4 Ligne Prestige Break la dame rouge, 343169km
C5 2.0 i 16V BVM5 Exclusive Break la sorciere noir, 366000km
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Berichten: 364
Lid geworden op: 01 jan 2013 22:40
Auto: Citroën C5 1.6 THP Tendance
Opties: Navigatie Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 212000
Kleur: Blanc Nacré
Heb hier ook een C5 2.0 met een flinke rammel in het uitlaatspruitstuk.
Bij stationair hoor je het al en tevens met gasgeven. De rammel komt echt achter het motorblok vandaan dus zal het wel in het bekende uitlaatspruitstuk zitten.
Is de pijp tussen de katalysator en het uitlaatspruitstuk makkellijk los te krijgen om de 4 pijpjes in het uitlaatspruitstuk te lassen? :cit2
Plaats reactie