Sportstand maakt niet uit.
De stand HARD is namelijk ontoegankelijk voor de HA-computer als er hoogte geregeld wordt.
Het is namelijk fysiek onmogelijk de middenbol uit het systeem te halen als er vloeistof bij of af moet, dat gebeurt namelijk via het middenblok.
Daarnaast zou je anders ook (onder)druk opsluiten in de middenbol, waardoor de auto zou springen/vallen zodra die weer open gaat en dan moet er alsnog hoogte geregeld worden.
Bij normaal gymnastieken gaat of de toevoer of de afvoer open (per as), dat gaat niet supersnel, het duurt gauw 20sec, ook al omdat de BHI geprogrammeerd is niet te snel te reageren.
Ik zou vlak voor het parkeren steeds hoog-> superhoog selecteren en als je tijd hebt voor het wegrijden even laag->(wachten)->superhoog (wachten)->rijden (autom. naar beneden). En waarom maar een week?
Normaal schakelen gaat dus vrij langzaam, maar volgens mij kan je mbv de lexia de kleppen direct bedienen en daarmee veel sneller schakelen, daarvan heeft eerder wel eens iemand baat gehad, toen een andere garage voorstelde de hele BHI te vervangen.
Ik heb ook nog steeds niet gehoord of je sensoren überhaupt de juist hoogte weergeven, maar het zou wel een beetje toevallig zijn dat ze steeds na het parkeren beide (voor en achter) onterecht de max waarde aangeven, maar zou dat het geval zijn gaat de auto uiteraard regelen naar standje laag.