Het bestaan van of het functioneren van DTRL is nog steeds vrij onbekend. De mensen die het wel kennen associëren het vaak met Audi LEDs (terwijl die technisch gezien eigenlijk verboden zijn, omdat ze mét het dimlicht aanblijvenPollewop schreef:Blijkbaar zijn er dus via lexia diverse mogelijkheden voor het programmeren van de dagrijlichten die niet bekend zijn bij gediplomeerde monteurs van een officiele Citroen-dealer ?
Autofabrikanten leveren hun auto's naar landen in de EU waar DTRL wettelijk mogen, maar niet overal aanbevolen worden. Frankrijk, ironisch genoeg, wilde liever géén licht overdag, maar begint het inmiddels wel te accepteren. Er zijn ook landen waar men liever dimlicht overdag ziet (Zweden, Finland, baltische staten) en landen waar DTRL helemaal niet bekend zijn. De monteurs zijn dus niet altijd op de hoogte van die andere landen-setttings, was met C5 Ph.I ook zo.
Je hebt nog een bijkomend probleem, omdat het publiek er nog altijd onbekend mee is (waarom geen overheidscampagne?) kun je nog altijd lichtsignalen verwachten. Minder met een C5, omdat de DTRL in de koplampen zitten, maar dat geeft anderen dan weer het gevoel dat ze met alleen stadslicht mogen rijden; Super irritant hier in de bossen en heuvels.
Met een C6 krijg je nog regelmatig lichtsignalen omdat de lage DTRL door tegemoedkomend verkeer voor mistlampen worden aangezien. Je loopt zelfs het risico dat de kit dit ook denkt!
Opvallend genoeg hebben motorclubs juist een voorkeur voor de C6 plaatsing, omdat dat niet hun zichtbaarheid verstoort; er is dan voldoende onderscheid met de hoge motorkoplampen.
de draadjes moeten er gewoon liggen, er is geen draadbundel zónder.Dat wordt dan draadjes trekken voor de dealer






