Ja. Met 100tkm bedoel ik dus 100.000 km. Eén keer een "t" gebruiken vind ik dan praktischer dan 3 nullen.
Over zeurmodus gesproken, ik moet nog steeds denken aan die Mazda verkoper van gisteren. Ongelovelijk dat zo iemand werkzaam is in de verkoop. Andere merken tot het bot toe afkraken. "Franse auto's zijn de grootste rotzooi die er bestaan". Fictieve klanten uit de duim zuigen die zogenaamd een Franse auto erbij hadden en die elke week stilstonden. Ik merkte gewoon dat hij leugens stond te vertellen. En je dan in een Mazda 6 proberen te praten. Echt van een alleenstaande vrouw geweest. Maar volgens mij is er wel ieder paaltje hier in Twente mee geraakt als ik de karrosserie zo bekijk. Ach, meneer, dat spuiten we wel eventjes bij. Ik trap de koppeling in, erg zwaar en al geen vrije slag meer, wat zal zo'n mens toch met zo'n auto hebben gedaan? Ach meneer, auto is als nieuw, perfekt, gewoon direct kopen meneer. Praatjes, praatjes...wie trapt hier nu nog in?
Onderhoudshistorie kan de verkoper ook al niet in detail tonen. Ja, een afgestempelt onderhoudsboekje waarvan de inkt nog vers is..haha. Ja, sorry ik moest het hier even kwijt. Tegen zulke mensen kan ik slecht tegen!
Toch eigenlijk helemaal niet slecht zo'n auto uit de lease als je het zo bekijkt vooral als er netjes mee gereden is.
Ja. Flushen is natuurlijk veel beter dan. Maar JOH ligt nogal een eindje uit de buurt hier. Maar zal eerst wel ééns rijden met de auto. Ik heb al ééns eerder een goed rijdende C5 automaat geprobeert dus vergelijkingsmateriaal heb ik wel.