C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 640
Lid geworden op: 19 apr 2010 12:17
Auto: Saab 9-3
Opties: trekhaak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2001
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 210.000
Kleur: Midnight blue
:lol:

O.A C5 en picasso denk ik ,

Scherp opgemerkt .. al veranderd nu
:smt023
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Voor wie een andere radio wil monteren,
inbouwset

Peter
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
C5 PH1 V6 berline .... €1750,-

http://www.autodealers.nl/Citroen/C5-3. ... aspx#fotos" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
@Menno,

ik weet niet wat een nieuwe automaatbak gemonteerd en wel kost,
anders nog niet eens ZO verkeerd hoor,

Peter
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Met een bak moet je mazzel hebben, kwam er laatst 1 voorbij voor 350,- ... maar de meeste gaan zo rond de 8 a 9 100 ...
Bij zoiets als dit is het van belang dat je zelf handig bent :smt193

En voor 1750,- raak je hem sowieso niet kwijt, mag m.i. nog wel 750 af :smt190

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 5088
Lid geworden op: 08 mei 2009 20:42
Auto: Renault Mégane Estate Limited Edition EDC
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: A
kilometerstand: 85000
Kleur: Gris Platine
Zij die V6'en dan zo goedkoop?
1000 euro voor de wagen, en dan nog eens 1000 euro voor een vervangende bak.

Voor 2keuro heb je dan toch een mooie bak hoor. Ik zou het ook geloven als ze er 3500-4000 voor zouden vragen.
Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection

Exen:
Opel Corsa 1.7D, wit (2000)
Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004)
Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd)
Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006)
Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Met de huidige brandstof prijzen liggen de V6'en nu eenmaal wat lastig in de markt, liefhebbers auto en lastig verkoopbaar, zeker als er wat mis mee is zoals een kapotte bak, maar m.i. wel leuk als je handig bent ... :D

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 640
Lid geworden op: 19 apr 2010 12:17
Auto: Saab 9-3
Opties: trekhaak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2001
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 210.000
Kleur: Midnight blue
Waar staat dat de bak kapot is dan ???????

Zou een mooie donorauto zijn ivm lederen bekleding etc en zeker als de rest in redelijke orde is
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
LET OP!! automaatbak is defect, prijs is op basis van zo meenemen!!!
Staat bij de Opmerkingen,

Peter
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 640
Lid geworden op: 19 apr 2010 12:17
Auto: Saab 9-3
Opties: trekhaak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2001
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 210.000
Kleur: Midnight blue
JA ,tis nog vroeg ,


JAh sorry :offtopic :smt143
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Vind 'm als donor auto idd niet verkeerd,
best wel mooie velgen,
erg mooi interieur,
't is wat werk maar dan heb je wat,
maar dan moet ie wel wat goedkoper aangeboden worden,
zoals Menno al aangeeft...

Peter
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 640
Lid geworden op: 19 apr 2010 12:17
Auto: Saab 9-3
Opties: trekhaak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2001
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 210.000
Kleur: Midnight blue
klopt helemaal , mooie wielen/velgen en banden met interieur is het al waard in principe

past ook in een break ???????????????
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Ja interieur past in Berline/Break PH1/2 ....

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 517
Lid geworden op: 03 jan 2010 23:10
Auto: Mitsubishi Outlander
Opties: Intense Premium
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2017
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 65000
Kleur: Zwart metaalglans
Misschien in groep aankopen en slopen/verdelen op de volgende meeting? Dat zou pas een allesomvattende C5 workshop zijn!! :smt023
Verleden : Matra Bagheera X 1979 - Nissan Prairie 1989 - Xsara Coupé 1.9D SX 1998 - Xsara Coupé 2.0 HDi VTR 2001 - C2 1.4 HDi SX 2004 - C4 1.6 HDi SX 2005 - C5 1.6 HDiF Business 2007 - Xsara Picasso 1.6 HDi SX 2006 - C5 1.6 HDiF VTR 2011
Heden : Mitsubishi Outlander 2.0 CVT & Citroën 2CV 1982 (restauratieproject met vader)
C5club extreme Fan
C5club extreme Fan
Berichten: 208
Lid geworden op: 16 okt 2009 23:22
Auto: Break 2.0 HDiF exclusive
Opties: genoeg
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10264
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 299.000
Kleur: gris icelande
Nu het makkelijker is geworden om auto's te importeren is dit misschien voor iemand een optie?
http://www.leboncoin.fr/voitures/179623793.htm?ca=12_s" onclick="window.open(this.href);return false;
tot historie van mn paps behoren:
gsa
bx 1.4
xantia 1.8 lpg (brandt goed)
zx break 1.4 reflex
berlingo 1.6 multispace
Plaats reactie