Met een bak moet je mazzel hebben, kwam er laatst 1 voorbij voor 350,- ... maar de meeste gaan zo rond de 8 a 9 100 ...
Bij zoiets als dit is het van belang dat je zelf handig bent
En voor 1750,- raak je hem sowieso niet kwijt, mag m.i. nog wel 750 af
Met de huidige brandstof prijzen liggen de V6'en nu eenmaal wat lastig in de markt, liefhebbers auto en lastig verkoopbaar, zeker als er wat mis mee is zoals een kapotte bak, maar m.i. wel leuk als je handig bent ...
Vind 'm als donor auto idd niet verkeerd,
best wel mooie velgen,
erg mooi interieur,
't is wat werk maar dan heb je wat,
maar dan moet ie wel wat goedkoper aangeboden worden,
zoals Menno al aangeeft...