Nog even er op terug te komen, op de meeting enkele leden mijn gezaagde gat laten zien waarin een stukje van vilt cq. vloerbedekking grijs is in gezet en nu gewoon niet opvalt.
dit was voor Maarten Belonje het idéé om het gat in kaart te brengen.
Met behulp van een chocolade letterdoos heeft hij dit gemaakt voor geïnteresseerden :
Mal ( PDF file )
Gat gemaakt met gatenzaag 6 cm en inzagen wel even iets heen en weer halen loopt namelijk wat hol.
Erachter zit wel een plastic rib die met een keukenmesje makkelijk weg te snijden is en ook los maken van de beugel er achter.
Dan heb je genoeg ruimte om met de buigzame schroevendraaier waarop een 6mm dop past om de soort parkers eruit te draaien is, zorg voor veel licht dat je ziet wat je doet!!.
Neem niet de verkeerde motor maar die het dichtst bij de stoel zit, trek de stekker los en parkers er uit.
Met bison polimax zwart heb ik wat op de platte schroevendraaier gespoten en zo in de holle as gesmeerd en ook in het tandwiel op de motor, toen het geheel weer goed in elkander gezet, let wel op het tandwiel en de
as dat het vlakke gedeelte van het
rare tandwiel overeen komen.
alles vast zetten en na 24 uur de stekker er op, dan zul je voelen dat het weer werkt!
Bij mij nog steeds oké.
Voor de zekerheid nog even mijn foto's van het geheel :
link