Pagina 2 van 2
Re: achterruit gaat niet open
Geplaatst: 14 mei 2012 22:26
door willy4
ik plak een zwarte draad vast met loctite ,aan de buitenkant
Re: achterruit gaat niet open
Geplaatst: 15 mei 2012 09:38
door Willyb
willy4 schreef:ik plak een zwarte draad vast met loctite ,aan de buitenkant
Buiten kant????

Re: achterruit gaat niet open
Geplaatst: 15 mei 2012 09:41
door Peebee
Hij doet de lijm aan de buitenkant van de zwarte draad (
denk ik 
)
Re: achterruit gaat niet open
Geplaatst: 15 mei 2012 10:40
door willy4
hier is een foto

Re: achterruit gaat niet open
Geplaatst: 15 mei 2012 10:41
door Menno
Vrij kwetsbaar willy ....
Re: achterruit gaat niet open
Geplaatst: 15 mei 2012 10:59
door Peebee
Ik heb de draad iets meer naar binnen gelegd
en met zwarte tape vastgeplakt,
is niet geweldig mooi of zo
maar 't werkt wel... en daar gaat 't uiteindelijk om, toch,