Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
De achterruit van mijn C5 (bouwjaar) gaat niet open.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
mvg A.Ber
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
mvg A.Ber
Berichten: 4140
Lid geworden op: 21 jan 2011 11:10
Auto: 2.0 16v break athena
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10574CJ
Productienummer: 10194
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 310687
Kleur: KPKD
kijk eens bij de FAQ's en je zult verstelt staan

groetjes edwin
lexia en diagbox aanwezig
steun stichting AAP doneer op http://www.aap.nl of doe een donatie aan het VST
lexia en diagbox aanwezig
steun stichting AAP doneer op http://www.aap.nl of doe een donatie aan het VST
Ja, de meeste leden verbazen zich er over als hij wél open gaat.
MG4 2022 (De zwarte TEMU kar)
Honda NC750X 2017 (dagelijkse kilometervreter bij droog weer)
C4 Cactus 2015
Aygo 2015
Peugeot 108 2019
Honda NC750X 2017 (dagelijkse kilometervreter bij droog weer)
C4 Cactus 2015
Aygo 2015
Peugeot 108 2019
Berichten: 2548
Lid geworden op: 21 aug 2007 20:06
Auto: Toyota RAV4 Hybride
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
Energielabel: A
kilometerstand: 2k
Kleur: Midnight Blue
Volgens mij ben ik zeldzaam
Groeten, Marc
Berichten: 4140
Lid geworden op: 21 jan 2011 11:10
Auto: 2.0 16v break athena
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Energielabel: E
Phase: 2
Organummer: 10574CJ
Productienummer: 10194
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 310687
Kleur: KPKD
Ja je bent een zeldzaam ras dus pas maar op dat ze niet op je gaan jagen hoor

groetjes edwin
lexia en diagbox aanwezig
steun stichting AAP doneer op http://www.aap.nl of doe een donatie aan het VST
lexia en diagbox aanwezig
steun stichting AAP doneer op http://www.aap.nl of doe een donatie aan het VST
Berichten: 1949
Lid geworden op: 24 mei 2010 21:24
Auto: C4 VTI 120 Collection
Opties: eMyway, navigatie
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 243
Kleur: Blu Bourrasque
Nee Marc, niet helemaal;
mijn achterraam gaat ook nog gewoon, af fabriek, open en dicht
mijn achterraam gaat ook nog gewoon, af fabriek, open en dicht
Berichten: 74
Lid geworden op: 21 apr 2011 23:06
Auto: Tourer Exclusive 1.6THP
Opties: Pack Concert (NaviDrive 3D, Philips hifi, Bi-Xenon), Pack Protection (LDWS, Alarm), Leder
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12554
Productienummer: 0582
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 27000
Kleur: Gris Thorium
Tijdens de proefrit van mijn dame ontdekte ik hetzelfde. Bij terugkomst gemeld aan de garage en deze herkende het direct en maakte zich er niet druk over waar ik uit opmaakte dat dit regelmatig voor komt. De oplossing schudde hij zo uit z'n mouw.
Ik heb begrepen dat de elektrische bedrading van het raamslot door de ruit loopt net al de ruit verwarming. Uit het feit dat al mijn vorige auto's wel een draadje in de verwarming hadden dat het niet deed bewijst dat dit vrij kwetsbaar is.
De garage heeft daarom langs de ruit op het zwarte frame van de ruit een nieuwe bedrading gelegd en deze met zwarte tape afgeplakt waardoor je het nauwelijks ziet. Een keurige oplossing vind ik zelf.
Moet volgens mij zelf goed te doen zijn. Succes.
Frits
Ik heb begrepen dat de elektrische bedrading van het raamslot door de ruit loopt net al de ruit verwarming. Uit het feit dat al mijn vorige auto's wel een draadje in de verwarming hadden dat het niet deed bewijst dat dit vrij kwetsbaar is.
De garage heeft daarom langs de ruit op het zwarte frame van de ruit een nieuwe bedrading gelegd en deze met zwarte tape afgeplakt waardoor je het nauwelijks ziet. Een keurige oplossing vind ik zelf.
Moet volgens mij zelf goed te doen zijn. Succes.
Frits
Groet, Frits
(GSA,GSA, BX, BX, BX, Xantia, Xantia , C5 en nu.........juist)
(GSA,GSA, BX, BX, BX, Xantia, Xantia , C5 en nu.........juist)
Berichten: 923
Lid geworden op: 28 mar 2007 12:07
Auto: mb c klasse estate 4wd
Opties: wegklap trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 128000+
Kleur: zwart
"De garage" leest zeker ook op dit forum.

groet'n hans.
tweede scheurijzer: sym fiddle 50km/u op twee wielen.
tweede scheurijzer: sym fiddle 50km/u op twee wielen.
Berichten: 2548
Lid geworden op: 21 aug 2007 20:06
Auto: Toyota RAV4 Hybride
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
Energielabel: A
kilometerstand: 2k
Kleur: Midnight Blue
Bert65 schreef:Nee Marc, niet helemaal;
mijn achterraam gaat ook nog gewoon, af fabriek, open en dicht
Groeten, Marc
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=2&t=9" onclick="window.open(this.href);return false;
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
C5club Fan


Berichten: 89
Lid geworden op: 24 dec 2010 10:01
Auto: C5 Break 2.0 16V Athena
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10222CJ
Productienummer: 10295
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 255.000
Kleur: zwart
Mijn achterruitje gaat ook wel open, alleen doet hij dat continu spontaan
, stekkertje losgemaakt, nu doet hij het niet meer spontaan, maar ook niet meer als je het wel wil
.
Ga binnenkort maar even het slotje vervangen (wellicht op de sleuteldag van JO).
Fred
Ga binnenkort maar even het slotje vervangen (wellicht op de sleuteldag van JO).
Fred
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Zo heb ik het ook opgelost,De garage heeft daarom langs de ruit op het zwarte frame van de ruit een nieuwe bedrading gelegd en deze met zwarte tape afgeplakt waardoor je het nauwelijks ziet
een goed uurtje werk met het meeste aan de- en montage,
werkt prima,
Groeten, Peter
Sinds 10-11-12 zonder dame......
Sinds 10-11-12 zonder dame......
C5club Newbie


Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:27
Auto: HPi 2.0 Break
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 190000
Kleur: Blue Mauritius
Toch grappig dat er geen goede oplossing door de citroentjes fabriek geleverd wordt als dit probleem zo vaak voorkomt. 
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Oh maar die is er wel,
een reparatie setje van en paar tienstjes
die je zelf mag installeren
of door de dealer laten doen,
is wel wat duurder...
En dan zijn er op het forum nog de nodige DHZ oplossingen te zien...
een reparatie setje van en paar tienstjes
die je zelf mag installeren
of door de dealer laten doen,
is wel wat duurder...
En dan zijn er op het forum nog de nodige DHZ oplossingen te zien...
Groeten, Peter
Sinds 10-11-12 zonder dame......
Sinds 10-11-12 zonder dame......
Jawel hoor ...
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... 99#p131199" onclick="window.open(this.href);return false;
Enkel is dat weinig verschillend met de andere methode
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... 99#p131199" onclick="window.open(this.href);return false;
Enkel is dat weinig verschillend met de andere methode
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25



